Nekad Slaktaren Mackan | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktaren Mackan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Eriksson

Vad är ditt discord namn? slaktaren_mackan

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mackan Eriksson,22år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,trevlig,omtyckt,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mackan Eriksson är 22 år gammal och kommer från en mindre ort i Sverige där motorintresset är starkt förankrat i kulturen. Sedan barnsben har Mackan varit fascinerad av allt som rör sig på hjul – särskilt crossmotorcyklar och bilar. Han växte upp med skit under naglarna, skruvade moppe i garaget innan han ens fick köra, och lärde sig mer om motorer på YouTube än i klassrummet. Efter gymnasiet, där han gick Fordonsprogrammet men hade svårt att motivera sig för skolbänken, halkade han ut på arbetsmarknaden utan någon fast punkt. Sedan dess har han varit arbetslös, men han fixar gärna bilar åt folk "på sidan", något han inte alltid får betalt för – men det gör inget, så länge han får skruva. Han äger två bilar: en gammal Volvo 740 som han lagt ner mycket kärlek i, och en rostig men pålitlig Saab 9-5 som funkar som bruksbil. Hans vardag kretsar kring garagehäng, crossåkning i skogen, och att drömma om att någon gång få jobba med något han faktiskt brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå som har stora mål mot framtiden, jag har kört fiveM snart i 7år och är medveten och vad alla regler innebär. Mina mål på unive kommer bland annat vara att bli en del av kriminella livet och inom staffteamet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera på ett sätt som gynnar den andra parten, ofta för att uppnå ett större gemensamt mål eller en framtida fördel. Det kan vara en strategisk handling för att främja samarbete eller relationer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men inte på unive jag har brutit mot copbait flera gånger och nu har jag lärt mig min lexa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming,fearrp.nlr,rdm,vdm,commbatloggin,metagaming osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, kommer nog bli godkänd men jag har hög erfharenhet och körde på unive för nästan 3,5 år sedan så är en OG spelare

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka