- Meddelanden
- 79
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad heter du på discord? magnus5688
Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 11:00 - 03:30
Söndag 11:00 - 00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan 1 år men blev felaktigt av med medlem och fick tillbaka
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1126619852778504336/1126620049764008057/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna/kicka lallare. En servervakt har som uppgift att höja rp nivån genom att banna/kicka lallare med en bra anledning så dem tar lärdom av sian bans och kan komma tillbaka med en bra seriös rp. En servervakt ska inte springa runt och leta problem eller typ hetsa för att framkalla ett bråka som servervakten vet kanleda till dålig lall rp på server. En servervakt ska ha roligt medans den rpa som alla andra har och har all rätt att banna/kicka om hen upplever att spelaren gör fel eller på annat sätt lallar. Och att om man är på torget och ser folk köra över andra ska dem bannas eftersom dem inte spelar inom servern regler. och om någon tex hoppar på ett hopp som finns på ett orealisktist sätt så an jag banna dem 1 tim för att sedan skicka ut i förläng ban kanalen
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill höja rp nivån så att unive kan bli ännu bättre och jag kommer inte abusea min servervakt då det är det värsta jag vet när folk tex revvar i senarion. och banna folk som förstör rpn genom att begö regelbrott så ska dem bannas. eller om någon snackar ooc så kan jag banna dem för att det håller sig inte inom rpn
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är tex om man använder toggle id som gör att man ser andra spelares id i närheten i typ en stormning för att förbereda sig på var motståndarna gömmer sig eller revvar i senarion för att bara vinna och detta är inte okej. Abuse ska inte förekomma på NÅGOT sätt
Vad heter du på discord? magnus5688
Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 11:00 - 03:30
Söndag 11:00 - 00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan 1 år men blev felaktigt av med medlem och fick tillbaka
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1126619852778504336/1126620049764008057/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna/kicka lallare. En servervakt har som uppgift att höja rp nivån genom att banna/kicka lallare med en bra anledning så dem tar lärdom av sian bans och kan komma tillbaka med en bra seriös rp. En servervakt ska inte springa runt och leta problem eller typ hetsa för att framkalla ett bråka som servervakten vet kanleda till dålig lall rp på server. En servervakt ska ha roligt medans den rpa som alla andra har och har all rätt att banna/kicka om hen upplever att spelaren gör fel eller på annat sätt lallar. Och att om man är på torget och ser folk köra över andra ska dem bannas eftersom dem inte spelar inom servern regler. och om någon tex hoppar på ett hopp som finns på ett orealisktist sätt så an jag banna dem 1 tim för att sedan skicka ut i förläng ban kanalen
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill höja rp nivån så att unive kan bli ännu bättre och jag kommer inte abusea min servervakt då det är det värsta jag vet när folk tex revvar i senarion. och banna folk som förstör rpn genom att begö regelbrott så ska dem bannas. eller om någon snackar ooc så kan jag banna dem för att det håller sig inte inom rpn
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är tex om man använder toggle id som gör att man ser andra spelares id i närheten i typ en stormning för att förbereda sig på var motståndarna gömmer sig eller revvar i senarion för att bara vinna och detta är inte okej. Abuse ska inte förekomma på NÅGOT sätt