Inaktuell Slaktare | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktare

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad heter du på discord? magnus5688

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att skicka in denna ansökan var att jag vill få unive att bli större och och att vi ska få bort alla problem spelare och ge åtegärder till dem som gör regelbrott. Jag ska göra allt i min makt för att unive ska bli en felfri Roleplay server så långt det går. Jag ska även lära mig av dem högre uppsatta och förbättra min egen rp samt andras. Jag vill avlasta alla större arbeten som högre uppsatta staffs inte ska ta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag komemr vara jätte aktiv både när jag är hemma samt ute. Jag kommer göra allt i min mack för att unive ska bli så stor som möjligt och ta massa medlems ansökning som jag kan per dag. Kommer bland annat läsa mycket medlemskapsansökningar och godkänna dem jag tycker ser bra ut och som jag tror kommer bli bra inom Rpn. Jag kommer vara väldigt aktiv båda på kvällarnma och på förmiddagarna i skolan för att jag har kan läsa på min telefon eller dator i skolan. Jag kommer kunna vara aktiv på helgerna från ungefär 11:00 - 03:00 och på vardagarna typ 15:00 - 23:00. Jag kommer ta väldigt strickt på detta arbete därför att jag vill kunna nå så högt innom detta arbete som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha en trevlig ton när man pratar med någon spelar ingen roll vem det är. Jag har och kommer alltid ha ett leende på läpparna när jag kommer in för att jobba på server efter skolan och på helgerna. Dem ska alltid komma ut från support nöjda varesäg dem fick godkänt eller inte för jag kommer pusha dem till att göra om och göra rätt så dem kan få spela och ha roligt med sina vänner på unive. Man ska alltid ha respekt mot andra människor samt högre uppsatta och kollegor på servern. Jag tycker alla ska gå och lägga sig med en bra känsla om att dem har jopbbat bra och få någon att ha blivit glad dagarna de har jobbat.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla ska ta sina händer och skriva det är inte så svårt läsa reglerna vi har här på servern skriva en bra sammanfattad ansökan till medlem och att det inte ska vara några problem om man kan allt och har en bra ansökan. Jag vill att alla som kommer hit till servern ska ha roligt och vara lojala till unive Roleplay

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att alla medlemar på unive ska kunna alla regler och kunna fatta vad som gäller här på servern och om man frågar om en regler ska det vara lätt som en plätt. Jag tycker man ska ha en rolig rpa som är unik men som håller sig inom reglerna vi har här på servern båda discord sevrern, fivem servern och forumet. Man ska alltid ha reglerna i bakuvudet om det kommer en fråga eller om något skulle hända och du behöver hoppa support över något som hänt som du kanske inte begått och få staffsen att fatta här har vi en lojal spelare som kan reglerna och vad man får och inte får göra här på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt mindset skulle ju vara att ta så många medlemskaps ansökningar man orkar och se till att alla medlemar med vett i skallen inte göra några stora fel jag tycker alla ska få en andra changs och en varning. Jag kommer specca senarion och åka runt och kolla så folk håller sin rp nivå under kontroll och inom unives lagar och regler. Och att alla ska ha roligt och trivas på server och känna att man INTE blir särbehandlad.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag slutar skolan ungefär 15:00 så är hemma vid 15:20 så jag är aktiv från den tiden till ungefär 23:00 varje dag men på helgerna kommer jag vara aktiv fredag och söndag då jag brukar gå ut med vänner och åka till min mamma på lördagar. Så fredag och lördag 11:00 - 03:30 typ.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte vid tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka