Accepterad Slajffarn | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slafs

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Slajf#6666

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2002

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 15:00-23:30-00:00
Tisdag 15:00-23:30-01:00
Onsdag 14:15-23:30-01:00
Torsdag 15:15-23:30-01:00
Fredag 14:00-Närsom
Lördag 12:00-Närsom
Söndag 12:00-23:30-01:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee?
För hela support teamet är en trevlig grupp som gör saker jag tycker om, att hjälpa till på servern och forumet.
Jag spelar varje dag, dag in och dag ut. ser alltid saker som borde tas åtgärder åt, små saker som att nån går runt med kniv som ej är krim till moddare osv, och att vara där och kunna hjälpa till och underlätta mods och 320 med alt detta hade vart nått jag hade gillat, jag är den personen som gillar att göra saker, inte sitta still utan att ha något att göra, tycker därför att detta hade varit något för mig, så jag alltid får nått att göra samt får göra nått nyttigt och hjälpa till med servern överlag, specca och kolla scenarion så allt går som det ska utan några problem mellan parterna, jag tror personligen detta hade varit nått för mig och att jag hade gjort det bra.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill jobba för att Unive ska ha en så bra RP nivå som möjligt. Den är ibland riktigt låg bland vissa spelare och jag vill gärna hjälpa till att få upp nivån på servern genom att få bort oseriösa spelare som bara lallar. Jag skulle specca på populära platser där det ofta händer mycket saker och försöka se till så att inga regler bryts och att de håller en bra RP nivå. Jag vill också jobba för att hjälpa andra spelare som har frågor angående servern och bara vara aktiv i pm och försöka hjälpa till i discorden med att t.ex. Försöka höja folks RP nivå här på Unive. jag vill också kunna sitta i support och hjälpa folk med ärenden som de behöver hjälp med. Jag kommer kunna prata med folk och lära dom reglerna muntligt om dom inte känner att allt är riktigt glasklart via text. Jag är ganska duktig på att snacka med folk, Vilket gör att jag kommer kunna få folk o bli mer motiverade till att spela på Unive.
Jag vill vara del av en som tar in nya spelare på servern, de medlemsansvariga helperserna, då att lära ut och få in nytt verkar som en rolig inriktning.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2-3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, är just nu servervakt, även varit head-admin på en gmod dark rp server en gång i tiden. så skulle säga att erfarenheter är något jag förgyllas med i nuläget. Detta har gjort att jag kan commands, lärt mig rp generellt osv. när jag var admin på gmod gjorde man allt möjligt, flög runt o kolla så folk inte byggde in sina money printers t.ex. så folk inte byggde in sig. Roligt nog har jag även ägt en minecraft server. inte samma sak men de principen. jag har även kollat mycket på staff streams när ärenden görs osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) man sparkar respektive person
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person som blivit bannad-
/sqlbanoffline man bannar en spelare som ej är inne i spelet

/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål

/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten

/revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de dött av bugg.
/goto (id) man teleporteras till en spelare.
/bring (id) man teleporter en spelare till min position.
/setjob man ger någon ett jobb.
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka.
/spec (id) man speccar en viss person.
/specoff man slutar specca.
/skin (id) respektive får upp skin menu.
/noclip man blir osynlig för andra spelare samt flyger runt.
/who (id) man kollar om personenen är icke-medlem, medlem eller kriminell.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en lojal spelare, inne varje dag, tycker själv jag har ett bra bemötande och ger folk bra första bemötande. Inriktningarna jag hade kunnat tänka mig är Rp, Krim och support, eller allt annat, vad som anses hjälpa, som person är jag vad jag själv anser mig en mogen grabb, väldigt o partiskt och väldigt pratglad.

Senast ändrad:
+rep Riktigt skön människa att snacka med, han är engagerad med sakerna han gör och är allmänt trevlig som fan! Han förtjänar att hänga på staff teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka