Accepterad Slajfen. | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slajfen.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Slajfen.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016da1d9ad

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På måndag är ja i skolan från 08 till runt 15:00 det är jag varje dag från måndag till fredag sen på helgerna är jag online från 11 till typ 03 och jag är väldigt aktiv och sen på loven kommer jag va online från 11:00 till 05:00 och på torsdagar har jag fotboll från 17:00 till 21:00 då kommer jag ej vara så aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? Den sommras men tagit pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vakter har en uppgift att underlätta staffsen och att server vakter inte har en sådan stor uppgift t.e.x om jag ser en lallare kommer jag svbanna honom och om jag ser någon göra ett stort problem så kontaktar jag en staff!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag tycker det kan komma in rätt så många lallare på kvällarna/natten och då vill jag få bort dom så dom ej håller på att lalla och jag vill underlätta alla staffs på servern och se till att ingen kommer in o lallar osv!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. . T.e.x om om jag för så bara ressar jag och forsätter rpa för att jag inte vill förlora mina vapen elr förlora scenariot och typ om ngn kidnappar mig så kickar ja dom för att jag inte vill förlora scenariot eller spelar me toggleid osv!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka