Accepterad SlajfarN | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlajfarN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fatafcopscantcatchme/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Theo#2772

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdallah Svensson och är ett gammalt känt namn på servern bland vissa. Abdallah är 20 år och har bott i Sverige under hela sitt liv men växt upp i ett kontext där det bryts mycket på Svenska och har därifrån fått sitt sätt att tala. Abdallah är en mycket social person som alltid vill vara där saker händer. Abdallah har tidigare varit specialiserad inom sjukvården på Multistaden och hoppas kunna hitta tillbaka till en hög rank inom det yrket. Abdallah är mest fordonsintresserad men har även ett stort intresse för fritidsfiske. Abdallah håller sig mycket gärna borta från någon typ av kriminalitet och är känd som en god människa inom poliskåren. Abdallah är en översiktligt glad person som gärna muntrar upp folk genom sin energiska personlighet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag respekterar alla regler som finns mycket väl och kan dem mycket väl. Jag tror även att jag kan bidra på många aspekter, exempelvis att skapa underhållande scenarion. Om det känns rätt så vill jag gärna hitta tillbaka till Mod-rollen som jag hade för lite mer än ett halvår sedan. Främst vill jag upptäcka det nya "Unive" då jag är van vid så kallade "Multistaden."

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare varit mod på servern. Det var tillbaka i september som jag slutade spela och sa upp mig. Jag har känt att jag vill börja spela på servern igen då det var mycket underhållande den tiden som det varade. Jag hoppas verkligen kunna hitta tillbaka till servern och komma in i "Unive".

Hur hittade du Unive? Jag fick en discord invite för ungefär ett år sedan till servern. Testade servern efter att tag och upptäckte att den var mycket underhållande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utforska alla nya möjligheter sedan jag lämnade servern. Men även skapa och delta i roliga samt intressanta scenarion, vilket är det mål som jag alltid haft. Jag vill även bidra till servern genom att hjälpa på alla aspekter som är möjliga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ingen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top