Nekad SlajfarN | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlajfarN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fatafcopscantcatchme/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Theo#2772

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdallah och är 20 år gammal. Jag har många mål inom både min yrkeskarriär men även det sociala. Jag siktar på en långsiktig framtid inom sjukvården och hoppas att allt ska gå den vägen som tänkt. Jag har ingen vidare bakgrund till min karaktär annat än att han har jobbat tidigare som sjukvårdchef på servern och har varit mycket omtyckt bland stadens invånare. Abdallah hoppas på att återuppta denna karriär om allt går som det ska.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är mycket erfaren på tidigare Multistaden och kan reglerna mycket väl och respekterar dem. Jag vill främst se vad det finns för nya möjligheter på servern och testa mycket av det nya som har kommit sen jag lämnade. Jag känner även att jag kan bidra mycket till servern på alla håll och kanter. Jag känner helt enkelt att jag vill bli mer engegerad igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare varit mod på servern. Det var tillbaka i september som jag slutade spela och sa upp mig. Jag har känt att jag vill börja spela på servern igen då det var mycket underhållande den tiden som det varade. Jag tror även att jag kommer engegera mig mycket åt denna server om jag börjar lira igen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via en invite som jag fick när servern tidigt startade under 2020.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att engegera mig i events och händelser men främst skapa intressanta scenarion som kan bidra till allas upplevelse. Mitt mål med min specifika karaktär är att få en långsiktig karriär inom sjukvården på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ingen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka