Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fatafcopscantcatchme/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Theo#2772
Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdallah och är 20 år gammal. En mycket social person med mycket mål. Abdallah är mycket kunnig inom sjukvården och siktar på en långsiktig framtid inom det yrket. Jag har småintressen som bilar och fordon. Abdallah håller sig mer än gärna borta från kriminaliteten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan reglerna bra och respekterar de mycket väl. Jag tror även att jag kan bidra mycket med minst scenarion men även med ideer och förslag som skulle kunna lyfta upplevelsen ännu mer. Jag var tidigare mod på server och skulle gärna komma tillbaka till Multistaden/Unive fast denna gång som spelare och inte mod.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare varit mod på servern. Det var tillbaka i september som jag slutade spela och sa upp mig. Jag har känt att jag vill börja spela på servern igen då det var mycket underhållande den tiden som det varade.
Hur hittade du Unive? Invite via discord för cirka ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga och underhållande scenarion samt bidra till servern. Vill utforska alla möjligheter som finns just på Unive.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Theo#2772
Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdallah och är 20 år gammal. En mycket social person med mycket mål. Abdallah är mycket kunnig inom sjukvården och siktar på en långsiktig framtid inom det yrket. Jag har småintressen som bilar och fordon. Abdallah håller sig mer än gärna borta från kriminaliteten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan reglerna bra och respekterar de mycket väl. Jag tror även att jag kan bidra mycket med minst scenarion men även med ideer och förslag som skulle kunna lyfta upplevelsen ännu mer. Jag var tidigare mod på server och skulle gärna komma tillbaka till Multistaden/Unive fast denna gång som spelare och inte mod.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare varit mod på servern. Det var tillbaka i september som jag slutade spela och sa upp mig. Jag har känt att jag vill börja spela på servern igen då det var mycket underhållande den tiden som det varade.
Hur hittade du Unive? Invite via discord för cirka ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga och underhållande scenarion samt bidra till servern. Vill utforska alla möjligheter som finns just på Unive.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.