Nekad slafs | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slafs

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198265017734

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Gluck#3293

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Hej . min karaktär gör under namnat Peter Rätz. Han är hyfsad ny inflytad i staden, har bott i staden i en månad och har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Peter var runt om 18 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att bli polis, just nu pluggar han och kämpar för att kunna uppfyla den, han är idag 20 år gammal, Innan han flyttade till den fina staden unive city så bodde han nere i skåne och har därför sin skånska dialekt som sitter hårt. Peter flyttade till staden med sin mor Ronya Rätz, men tyvärr gick hon bort så just nu lever han helt ensam och tar han om sig själv. Han kör just nu en Volvo 945, och drömmer att sitta i den vita volvo v90 med gul/blå dekaler.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra till en hög rp nivå som kommer skapa coola scener med en seriös rp samtidigt som jag inte kommer lalla. Eftersom jag kommer rp på en seriös nivå så kommer jag få andra att tycka det är kul att rp vilket kanske leda till att andra delar vidare serven så den växer och blir större.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rollspel är att så kul som möjligt ha en bra/ hög rp nivå och kommer vara så seriös jag kan inte inte lalla runt och unive är en väldigt bra rp server och det blir roligare när andra kan rpa bra och dem på unive rp:ar väldigt bra, Och utveckla allas rp så alla blir bättre och det blir ett bra comunity tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för att en själv ska vinna scenariot

Hur hittade du Unive? kommer ej ihåg (ansökan tagen från min första ansökan)

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka