Nekad slaban_76 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slaban_76

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? slaban#4952

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Rodriguez och är en ung man på 23 år gammal och letar efter nya kompisar efter gymnasiet och har då bestämt sig för att flytta till staden Unive och fortsätta sitt liv här. Alex gick Natur på gymnasiet men Alex bestämd sig efter gymnasiet att leva livet med kompisar och ha kul resten av livet. Så Alex Rodriguez började jobba på postnord för att tjäna lite pengar så han kunde ha kul och festa med sina polare men en dag får Alex sparken och behöver flytta från sin hemstad och flytta någon annan stad och det blir nog Unive. Alex intresse är att hänga med polare och festa tills måndagen då börjar jobbet och sen när nästa helg kommer är det fest igen. Alex bor i ett motell rum för att spara så mycket pengar som möjligt till att festa och Alex dröm är att få åka utomlands med kompisar och ha det kul men för den drömmen behöver Alex hitta nya kompisar och hitta bättre jobb än postnord och det är vad han tänker göra i hans nya stad. Starta ett nytt Liv helt enkelt det är Alex plan. börja om från början med att hitta jobb och allt. Och Alex som person är en kille som är jävligt schyst som hjälper i nöd och lust med allt pengar vad som som han kan göra han skulle göra allt för en kompis han skulle kunna ta en kula för en bra kompis. och Alex dröm jobb är att få pröva vara mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli whitelist för att jag kommer delta med bra och positiv energi samt en hög rp nivå. jag har Många timmar på servern och Kommer ge servern ett gott rykte för att jag vet att denna server är en jävligt bra server med bra scripts och bra rp nivå. Jag kommer vara väldigt aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att de ska vara ett bra och utförligt scenario som ska vara roligt för alla och inte bara köra för att vinna scenarion, istället göra ett bra scenario, som tex att dröja ut scenarion lite, låta motståndarna få slå tillbaka i ett scenario, vara lite social och skapa möten och snacka istället för att bara skotta

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som tipsa

Nekad ansökan, inte tagit intervju inom 48h.

Lycka till nästa gång!

Låser & flyttar till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka