Nekad slö70in | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

slo70in

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? per

Vad är ditt discord namn? slö70in#9814

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Svensson född 1990-03-03 det vill säga 32 år gammal. Pelle växte upp i en stad som var heter Östersund , båda föräldrarna var alkolister och Pelle fick sällan lugna kvällar hemma. Pelles pappa Ulf var påverkad varje kväll och Pelle var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Pelle. Under dagarna i skolan hade Pelle det mycket tufft det var sällan Pelles kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Pelle spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Ulf slog Pelle så mycket att Pelle blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Pelle blev körd till närmaste sjukhus och Pelle överlevde mardrömsnatten som tur var. Och sen växte Pelle upp och blev 20 år gammal och hittade jobb på Elgiganten i östersund och började få in en medelmottig lön och köpte hus utan för Östersund i Krokom. Och efter han hadde flyttat så träffade Pelle en tjej som hette Hanna och Hanna var en snäll och trevlig tjej Pelle tyckte om väldigt mycket dom var ihop 1 år tills Hanna gjorde slut med Pelle och efter Pelle blev dumpad så fortsatte Pelle med livet och lever lyckligt än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och seriös rp hittar alltid någon att prata med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara köra för makt och pengar alla ska ha kul de är inte bara en som måste vinna hela tiden

Hur hittade du Unive? jag har varit inne på den och kolla lite och jag tycker om servern

Tillbaka