Inaktuell slö70in | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slo70in

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? per

Ditt discordnamn: slö70in#9814

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Det som gör att jag vill bli supporter är att jag vill hjälpa till i unive och försöka göra unive bättre, men med mindre roliga och bättre RP. När jag är lite uttråkad eller inte för tillfället så har RP makten och jag sätter mig i noclip för att hjälpa den som skriver/rapporterar. Jag kommer att sitta i en noclip där det är trångt och benäget att hända. Supportrar har ett stort ansvar att visa sin position i toppen. Jag kommer som sagt lägga mycket tid på/anmäla och/hjälpa till eftersom jag själv vet hur irriterad man kan känna sig när det är väldigt allvarligt och man inte får hjälp. Så bara om jag inte är mitt i en scen eller något sånt så accepterar jag nästan allt/vad jag kan rapportera. Om folk dör av insekter eller något så hjälper jag dem. Nu har unive fått många nya som vill lära sig RP mm. Så jag känner att jag kan servera dem här. Jag vill hjälpa nyanlända och vägleda dom till en legendarisk RP nivå

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker polisens rp inte fungerar dom tror dom kan göra vad som och inget kommer hända dom och få bort allt små lallande på kvällar och dagar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? hålla mer koll på polisen fixa deras op bilar

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är mogen och inte håller på att hoppa in i andras support ärenden och stör dom, inte lallar på något sätt, pratar inte om massa onödiga saker i support utom håller sig till de dom behöver hjälp med

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? allt från 6 till typ 9 timmar och ibland på helger kanske lite mindre

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag men det var ett bra tag sen nu. Jag har varit mod på en annan server som heter ortenwave RP. Jag fick lära mig väldigt mycket på den servern för det var första gången jag var mod. Jag fick dels lära mig hur man ska bete sig som en Mod på en fivem server du ska bemöta alla på samma sätt och vara trevlig mot alla. Som staff ska man kunna ta kritik och ta in det som en förbättring till nästa gång. Som staff tycker jag inte heller att man ska gå på känslor man ska bara på saker folk gör fel ingame. Du bannar inte någon ingame för att dom gör något i discord ge dom en varning istället.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation

+Rep Ivrig att hjälpa till för att förbättra unives comunity samt förhöja RP över shoot and loot, kan nog finnas potential i grabben!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka