Nekad Slööman | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slööman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199297919724/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? HarreB#6119

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki Lundqvist och är född år 2000. Zaki var adopterad av en rik familj som bodde i Göteborg. Zaki hade redan problem när han gick i fjärde klass han hade hamnat i bråk med en annan elev, destu äldre Zaki blev destu mer problem fick han i både skolan och på sin fritid. Han hade några kompisar i skolan som frågade om han ville röka på och det var då allt gick dåligt i han liv tillslut så rökte han på nästan varje dag han började sälja knark han fick 10 tusen i veckan på att sälja knark men en dag när han va ute och sålde som vanligt kom det fram två äldre i typ 30 års ålder som ville köpa han tänkte inget på det men det han inte visste va att dem var civil poliser och då torska han med polisen,sen fick han massa problem me soc och behövde flytta till en stad som hette Unive city.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är riktigt bra på att rpa är mogen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid kanske går som du vill i ett scenario och att motparten kanske vann detta scenariot.

Hur hittade du Unive? har spelat på unive innan m en då så hitta jag igenom en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka