Accepterad Slööman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slööman

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199297919724/

Ditt Hex-ID: 11000014fbafaf0

Vad är din discord tagg? 7humle

Vem var det som bannade dig? Anti cheat + philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-09 184721.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta är till philip 320 Hade uppskattats om du läste detta.Undrar bara varför du skickar mig för ingenting nu om du är så säker på att jag fuskade kunde du pc-checkat mig eller gjort nått annat för att vara mer säker. Har ändå lagt ner flera tusen dem här senaste två månaderna och spelat på servern i flera år och vet att jag har gjort fett många fel och har tidigare fuskat så fattar ju en del varför du gjorde som du gjorde. Men tycker ändå det är fett tråkigt att bara bli bort tagen ifån allt bara så. Säger inte att du ska ta tillbaks mig vet faktiskt inte riktigt vad jag vill komma fram till med detta. Jag ska inte sitta här och säga hur du ska driva din server du har uppenbarligen gjort ett sjukt bra jobb när servern har vart störst i sverige i flera år, Men borde inte du kolla om folk fuskar t.ex. speciellt dem som lagt ner sjukt mycke pengar på servern och har jobbat för sina pengar och sen väljer att lägga på din server för det är roligt. För jag fuska verkligen inte det är nog ingen människa som skulle tro mig i detta och hade nog inte gjort det själv men. Jag fuska verkligen inte. MVH simon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ........

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .....

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .....

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .......

Har du lärt dig någonting efter din ban? ......

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka