Släpp min kebab
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2006
Vad heter du på discord? Leif med kebab#4460
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? Tror jag har ca 100-200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv det bara går
Vad heter du? Andreas Lundman
Hur gammal är du? 19
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att kunna vara med och hjälpa till för samhället och få det till en säker plats för alla som kommer efter oss. Vill också försöka få bort så mycket gängkriminalit som bara går.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få samhället till en trygg och säker plats utan att de ska va skjutningar, rån och bombningar.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man har ett viktigt jobb att försvara samhället
Har du några tidigare erfarenheter? Nej, vill testa nått nytt
Hur är du som person? Glad och positiv gillar att jobba med andra människor och hjälpa till med så mycket jag kan för alla människors lika värde.
Är det något vi bör veta om dig? Nej
Vad heter du på discord? Leif med kebab#4460
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? Tror jag har ca 100-200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv det bara går
Vad heter du? Andreas Lundman
Hur gammal är du? 19
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att kunna vara med och hjälpa till för samhället och få det till en säker plats för alla som kommer efter oss. Vill också försöka få bort så mycket gängkriminalit som bara går.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få samhället till en trygg och säker plats utan att de ska va skjutningar, rån och bombningar.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man har ett viktigt jobb att försvara samhället
Har du några tidigare erfarenheter? Nej, vill testa nått nytt
Hur är du som person? Glad och positiv gillar att jobba med andra människor och hjälpa till med så mycket jag kan för alla människors lika värde.
Är det något vi bör veta om dig? Nej