Nekad Släpp min kebab | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Släpp min kebab

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105287397/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Lindén

Vad är ditt discord namn? Leif med kebab #4460

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Lundman , han är född 2002-05-05 och är därmed 19år. Andreas är född i dalarna (borlänge) i Sverige. Andreas är en sådan person som är arg och bitter men han kan dock bli glad när folk är schyssta mot honom. redan vid 16års ålder försökte han ta självmord pågrund utav att hans föräldrar bråka hela tiden. Som tur var hann polisen stoppa honom. Efter det började han spela dator spel och började istället tycka att det var roligt att leva och han började tillslut hitta vänner. När han var 17 år fick han nyheten om att hans mamma dött i cancer
Detta påverkade andreas och hans far på ett negativt sätt och hans far börjar knarka och va med kriminella personer som gör att han blir flyttad till foster hem i unive. när han fyllt 18år fick han ett jobb på Postnord. nu så är han 19år gammal. han är fordons intresserad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna utvecklas i rpandet och bli bättre och bättre. kunna möta folk från olika åldrar och rpa tillsammans med dom för att göra alla till hög nivå rollspelare. jag kommer bidra med allt jag kan. kommer göra mitt bästa för att hjälpa servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? hört att unive är en av svergies bästa rp servrar så tänkte kolla in den och hoppas på att den är super bra.

Hur hittade du Unive? kollade youtube stream och såg nån som spelade här och tänkte att jag kan ge det ett försök

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mitt rpande och ge folk riktigt roliga stunder och kunna bli polis eller ambulans personal etc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bli antingen kriminell eller polis för att testa hur det är och lära känna nya personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej aldrig testat nån annan server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Tillbaka