Nekad skz911 | Ban överklagan [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skz911

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196480452/

Ditt Hex-ID: steam:110000149af23c4

Vad är din discord tagg? rabiot#7110

Vem var det som bannade dig? W.Reinhardt

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim, skjuter folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag hade vapen utan att jag är kriminell, vilket jag förstår. Samt att jag använde vapnet för att döda en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, egentligen, om vi ska snacka om scenariot vid Torget. Så va både jag och min kompis lite afk i huvudet i några sekunder när en person kraschar in i trädet brevid oss och börjar slå på oss då jag hade en pistol i handen (vet inte hur jag fick den) men jag använde den för att undvika att bli rdmad, då skjöt jag inte personen eller använde den, använde den bara för att skydda mig själv från att dö. Då admin kom och freezeade mig och undersökte situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu i efterhand när vi pratade om första scenariot så var det jag som gjorde fel eftersom jag skulle bara kallad admin och droppat pistolen då jag inte vet hur jag fick den men istället använde jag den för egen vinning och tänkte att det är ingen big deal om jag inte skjuter personen utan bara skyddar mig från RDM. Nu vet jag att det var en riktig ban, men jag ångrar mig och lärt att inte använda pistoler.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa, ringt admin samt droppat pistolen, låtit han RDMat mig och det skulle vara så och klippat. Spelade allting rätt så dåligt när jag tänker efter. Men främst att jag drar vapen vid torget (dålig rp) samt att jag inte är krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte använda vapen som krim, samt att om jag får vapen igen så ska jag ringa admin och utreda situationen med staff istället för att lösa det själv då det oftast leder till en sämre situation, som i detta fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka