Nekad skz911 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skz911

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196480452/

Ditt Hex-ID: 76561199196480452

Vad är din discord tagg? busken#7110

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banmeddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev en sak i twitter. Skrev att jag sökte 13 åring tjej för jag tänkte spela in en film, skrev att jag söker 13 årig tjej bara hojta till, sen blir jag bannad. tänkte inget sexuellt alls med tjejen men denna staff som bannade mig sexualisera barnet direkt. Tänkte roleplaya och göra en film men det fick man inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod vid polisstationen när de skriver till mig och ber mig komma discord. De visar sedan screenshots när jag frågat efter en ung tjej i twitter och säger att det är sexuella övergrepp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anledningen varför jag tycker att den är felaktig är för att jag ALDRIG säger något sexuellt om barnet eller något utan säger bara att jag söker en ung tjej. Det är sedan staffsen som antar att jag ska göra något sexuellt när jag skulle bara rollspela att spela in en vanlig film. Jag hade fattat om jag skrev något olämpligt om barnet men finns inte något bevis alls att jag någonstans skulle göra något olämpligt utan ville bara roleplaya. Vill även tillägga att jag skrivit i twitter senaste 1-2 dagarna och roleplayat med 20+ personer och inte något problem har uppstått.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte fått en riktig ban där jag faktiskt förtjänat den på det sätt. Vart bannad förut för en moddare fick mig bannad, men det var runt 2021-2022 någonstans. Inte blivit bannad på lång tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade väl kunnat specifiera och inte bara säga att jag söker en 13 årig tjej för jag förstår att det kan tas på fel sätt men tänkte aldrig göra något olämpligt och sa inte det heller. Är själv farsa över en dotter och skulle aldrig låta rollspela som en pedofil när jag vet hur hemskt det är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, Kanske uttrycka mig bättre i twitter och mer specifikt, tänkte inte på att folk skulle ta det fel i stunden. Ber om ursäkt om det tog på fel sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker detta är ganska skevt

Tycker detta är ganska skevt
Förstår det från din synvinkel. Men spelat Unive i 1-2 år och aldrig skulle jag göra något sånt här dumt o vidrigt, fattar att det ska va permban om någon hade avsikt att göra något sexuellt med ett barn men det var inte min tanke.

Tillbaka