Accepterad Skylinedinbaba | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad är din discord tagg? Skyline#9999

Vem var det som bannade dig? Horizon något

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm och sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom att jag då gjorde ett misstag. Vi satt i polisförhör och jag var advokat. Sen var min vän och min klient inne i förhörsrummet. Sen efter en liten stund under förhörets gång så valde jag att slå sönder polisen. Vilket då klassas som sunt förnuft. Rdm hade det varit om jag döda han men nu dig han inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var utanför stationen och bara chillade. Sen så kommer en polis med en fånge och vi fråga om vi fick va advokater. Jag visade min licens till han och förhöret startades. Jag fick höra hur allt gick till och fick se bevisen. Sen gjorde jag ett misstag att då börja slå polisen. Sen blev jag bannad. Nu har det gått ett par dagar och anser att jag förbättrat mig och förtjänar en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Icke felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flesta gamla från tiderna jag var ny till fivem och datorer. Så som halv ooc/ooc samt flesta grundreglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? igenom bara att fortsätta förhöret utan att slå polisen. Och allmänt ha bra rp. Annars finns det inget mer att lära sig och göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte slå personen och fortsätta scenariot på ett bra sätt. Annars finns det inget mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka