Nekad Skyline#9999 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling

Vad heter du IRL? Hagop

Vad heter du på discord? 1acho

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser att sc är har brist på aktivitet och att jobbet inte har öppet så ofta. Detta är ju ett stort problem då sc behöves för att folk ska kunna fixa om styla sin bil. Bristen på aktivitet kommer jag lösa med hjälp av att ha en stor rekrytering där jag och mina personal ansvarig kommer att rekrytera en hel del folk för att få jobbet igång igen. Sedan kommer jag att göra olika typer av events man brukade se förut på servern. Förslag på detta kan ju vara bil show där man parkerar sin finaste bil och en jury får dömma och välja ut den de anser ser bäst ut. Sedan kommer personen med finast bil vinna ett presentkort på en viss summa pengar de kan spendera på scstyling. Detta enligt mig är ett sätt att få ut sitt varumärke till spelarna ute på servern. Ett sätt att visa att jobbet existerar och möjltivis få folk att vilja arbeta där. Sedan kommer jag skapa olika samarbeten men yrken som mekonomen tex där vi får rea på att laga bilar och de får rea på att pimpa sina bilar. Sådana samarbeten kommer enligt mina erfarenheter bidra till social rp mellan de olika jobben. Samt att det kommmer få fler folk att vilja arbeta. Har varit tidigare chef där jag gjorde dessa saker och märkte att de fungerande och att det är ett vinnande koncept.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef förut på vianor och arbetat på scstyling innan. Så erfarenheterna finns.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag. Tiden beror på men runt 5-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka