Accepterad Skyline#9999 | Ban Överklagan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 11000015aef87ad (Hex)

Vad är din discord tagg? AKHI#2089

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min vän var hos ett gäng där vi fick låna deras helikopter för att akut transportera en skjuten person. Vi sätter på helikoptern och flyger ner tills sjukhuset. Jag lämnar av personen till en sjukvårdare där de sa till oss at de fixar det så vi väljer att sticka tillbaka. Denna gången var det jag som flög och vi landade i deras tomt från postionen vi tog helikoptern. Sedan klättrade jag upp på taket eftersom någon sa till mig att vara där för det fanns en till skadad person men jag såg ej han så jag hoppade ner från taket. Sen valde jag att ej rpa på skador som resulterade i en ban av olof.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var hos ett gäng där vi fick låna deras helikopter för att akut transportera en skjuten person. Vi sätter på helikoptern och flyger ner tills sjukhuset. Jag lämnar av personen till en sjukvårdare där de sa till oss at de fixar det så vi väljer att sticka tillbaka. Denna gången var det jag som flög och vi landade i deras tomt från postionen vi tog helikoptern. Sedan klättrade jag upp på taket eftersom någon sa till mig att vara där för det fanns en till skadad person men jag såg ej han så jag hoppade ner från taket. Sen valde jag att ej rpa på skador som resulterade i en ban av olof.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad många gånger. Men när jag skriver /bantotal ingame står det runt 12 bans men ibland står det fler så jag vet inte hur många jag har. Men det är inte det viktigaste utom det viktiga i detta är hur jag utvecklats från dessa bans. Vissa har nog varit för powergaming och där var det lätt att inse problemet och det var att bara börja rpa vilket var riktigt enkelt. Sedan har jag fått en ban för halv ooc vilket jag lärt mig direkt vad jag ska göra i nästa fall. Det är att förstå att allt som kan kopplas till ooc är förbjudet. Vilket det jag sa var. Och att inte säga andra halv ooc saker då det är väldigt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att rollspela på skadorna till nästa gång. Finns inget annat ;)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Jag VILL aldrig se detta ske IGEN!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka