Accepterad Skyline#9999 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad är din discord tagg? 1hagge1#9999

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? tio dagar men cirka två dagar återstår av bannen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230130_021555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Moezz anledning för att banna mig är väldigt simpel. Han bannade mig för hets ooc och det förstår jag till 100%. Det hela började när en specifik person valde att tagga hela polismyndigheten och skrev grattis till en annan person. Jag svarade då med att det är ganska onödigt att behöva tagga varenda gång någon fyller år. Sen efter en kort diskussion åkte jag på timeout i 24h eftersom person ansåg att jag kom med dumma argument. Senare så kontaktar jag han i pm om att ta bort timeouten eftersom jag självklart inte gjorde något fel. Då besvarar han att han ej kommer att svara mig och dp skrev jag att hans pappa hade tappat honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes allt står förklarat på frågan över men tar det en gång till. Klockan var sent på kvällen och jag får en tagg i polismyndigetens discord. Där hade en person taggat hela kåren för att gratta sin vän. Då svarar jag om det verkligen var nödvändigt att tagga alla. Då kommer vi in i en diskussion sedan så åker jag på timeout. Kontaktar personen i pm som gav mig timeout och efter en diskussion där så svarar han "kommer sluta besvara dina meddelanden" då skriver jag att hans pappa tappa han. Ber om ursäkt för mitt beetende och det kommer aldrig ske igen. Har ändå väntat över en vecka med att skriva en överklagan för att ni verkligen ska se att jag lärt mug

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mestadels gamla från sommaren 2021 när jag precis fick min dator. Flesta var små fel som varenda icke medlem gör såsom att prata ooc. Lalla osv. Men har lärt mig mycket från dessa bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara lugn i situationen och ej hetsa. Att bara bekräfta läget. Liksom inget mer än det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart har jag lärt mig mycket. Men det jag lärt mig mest är att jag ska kunna hålla mig lugn i orättvisa situationer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Anser att du har lärt dig men vill inte se det hända igen i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka