Nekad Skyline#9999 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hagop

Ditt discordnamn: 1skyline1

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är eftersom att jag anser att jag är mogen nog och motivationen till att skapa förändringar och hjälpa till att utveckla den till det bättre. Jag kommer att prioritera speccandet och reports eftersom det är just de som jag finner brist i men kommer såklart att göra andra saker om det behövs. Jag var medlemskaps ansvarig för cirka ett halv år sedan där jag toppade report listan varje dag som jag var medlemskaps ansvarig tills jag sa upp den eftersom jag inte hade tiden till det pga saker som hänt hemma. Jag är en driven person som vill vara med bakom kulisserna och skapa förändringar och jag tror min kreativa sida kommer vara en hjälpande hand för serverns utveckling.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att reports kan vara lite slöa ibland och det kommer jag att lösa då det kommer vara något jag prioriterar. Något annat jag tycker inte fungerar är det sociala hos kriminell rpn. Jag tycker det är många korta scenarion som spelarna lätt kan förlänga men väljer att göra de korta och tråkiga. Detta är något som måste fixas eftersom om man gör längre och roligare scenarions som kriminell rpare kan polisen iblandas och det kan bli till något mycket större och roliga för båda sidorna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och mina framtida staff kollegor kommer att prioritera speccandet och reports. Samt hålla regelbundna möten när det behövs för att kunna prata och komma med förslag med spelarna. Jag tycker att när man får höra spelarnas sida får man en annan bild av rollspelandet då när man är staff så ser man det från ett tredje persons perspektiv och att kunna få in spelarna i utvecklingen kommer att löna sig i längden.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar proffesionellt är igenom att alltid vara säker i sina beslut och inte vara tveksam. Man ska ha god ton i till exempel support samtal där man ska kunna höra allas sida och absolut inte vara partisk och man ska kunna se scenariot från spelarens perspektiv också. Man ska alltid vara tillgänglig om en spelare behöver en och alltid visa att man vill vara där för att hjälpa och inte sätta dit de.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer inte rpa överhuvudtaget om det inte är ytterst nödvändigt. Mitt privata liv som tex skolarbete kommer att prioriteras efter skolan där jag kommer att plugga och dra till gymmet. Efter det kommer jag att göra staff arbete vilket kommer vara efter klockan fem på vardagar. Helger kommer jag vara ledig om man inte går ut med vänner men då får man anspassa tiden eftersom unive är som mest aktivt då.

Hur länge har du spelat på Unive? Började 2021 på sommaren men har tagit pauser där jag slutat spela helt och sådana saker men kom tillbaka för cirka tre månader sen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff 2021 i november-december sedan medlemskaps ansvarig för ett halvår sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Beredd att jobba inom alla och är glad så länge jag får ett tilldelat till mig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka