Nekad Skyline#9999 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? hagop

Vad heter du på discord? 1Skyline1

Vad är ditt Hex:ID Ingen anning är på telefonen ni får titta upp de.

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Några timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom tillbaka till servern för lite över en månad sedan men kört sedan 2021 innan det

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att ladda upp men har några få bana iaf

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppgift att att underlätta för staffs. Servervakter ska inte leta efter problem men ser de något så ska de ta återgäder. Deras uppgifter är att kicka och banna vid regelbrott. Reviva om det behövs om tex någon dött av en bugg och bevis finns. Samt att dva trasiga fordon mitt på vägen för att öka serverns prestenda.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag som polis ser många copbaita och allmänt har dålig rp nivå och som servervakt kan jag underlätta för staffs istället för att behöva skriva reports varje gång någon idiot förstör så löser jag det på egenhand. Kan tex banna folk som copbaitar osv så staffs kan prioritera annat.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt kan du abusa dina perms och vara korrupt på flera sätt. Men det sättet folk abusat mest på är nog revive där man revivar sig i scenarion när man dött eller istället för att tex äta. Detta leder till indragen servervakt och förmodligen permament avstängning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka