Accepterad Skyline#9999 | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? hagop

Vad heter du på discord? AKHI#2089

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Beror på helt och hållet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021 under sommaren

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går nt o sätta in bild. Skriv t mig i pm o jag skickar men har 11 bans iaf.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att använda sina perms korrekt. Som servervakt utdelas du några få perms som du ska kunna bevisa att du förtjänar. Du ska kunna banna folk och veta när det är den rätta stunden att banna. Du ska kunna skilja på vad som förtjänar en kick eller en då ban. Du ska också veta när det är okej att reva folk då du inte alltid har rätten till det. Som servervakt ska du också veta när man ska använda toggleid. Sen ska du som servervakt dva fordon som är trasig på vägen eller liknade. Allmänt fordon som tar onödig prestenda. Som servervakt är du också en förebild. Många nya ser upp till dig och anser dig som någon som alltid gör rätt. Därför ska du som servervakt alltid vara trevlig och bidra med hög rp på servern. Du som servervakt har också i uppgift att inte bli bannad. Blir du bannad när du när servervakt rollen är det ett bevis att du ej är den rätta för positionen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag som nyss börjar rpa kriminell igen på servern märker att folk verkligen inte kan sköta sig. Ser att folk dagligen lallar och allmänt kör som idioter bara för att. Det hade enkelt kunnat lösas med en ban och då är dem borta. Hade det krävts så hade jag skickat in den för förlängning men oftast lär sig folk av en sv ban. Sedan ser jag många nybörjare på servern som kanske pratar ooc eller allmänt inte kan något om rp. Istället för att då banna dem hade man kunnat kicka och skriva något i stil med att dem ska gå in på www.unive.se/regler för att du lära sig mer om rollspel i helhet. Detta hade varit något jag hade uppskattat som ny på fivem då när jag var ny och gick in på unive så fick jag direkt en 20 dagars ban för ooc. Vilket var nog att ta i lite. Jag vill också bli servervakt för att kunna underlätta för staff teamet. Jag vill kunna reviva folk som dör av bugg istället för att få flöda hela help/report chatten. Vill allmänt vara en hjälpande hand.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse inom servervakt är att du till exempel väljer att åka ner till sc och ber dem pimpa din bil sen efter det så kickar du dem och åker iväg för att ej betala. Vilket då inte är okej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka