Accepterad skyle_12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skyle_12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017448296/home

Ditt Hex-ID: 11000013f035368

Vad är din discord tagg? Skyle#9999

Vem var det som bannade dig? Sigged

Bild på banmeddelande: image-1-png[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som det ser ut på bilden så står det att jag är problemspelare och jag inte kan rpa alls. Det stå även att jag har 20 sidor med shotlogs, under dessa dagar/veckor har jag haft polis utbildningar, FRI ÖVNINGAR (används vapnet enormt) och det har varit fullt med stormningar och så vidare. Jag är polis och därför har haft massor med shot logs. Staffs valde att banna mig för de säger att jag var en problemspelare och kan förklara exakt nu vad som hände i scenariot innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som det ser ut på bilden så står det att jag är problemspelare och jag inte kan rpa alls. Det stå även att jag har 20 sidor med shotlogs, under dessa dagar/veckor har jag haft polis utbildningar, FRI ÖVNINGAR (används vapnet enormt) och det har varit fullt med stormningar och så vidare. Jag är polis och därför har haft massor med shot logs. Staffs valde att banna mig för de säger att jag var en problemspelare och kan förklara exakt nu vad som hände i scenariot innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och mina 2 civil kollegor åkte mot ett drogställe som ligger uppe vid wine wood. Vi åker upp för att checka läget med de som producerar och samlar bevis till FRI. Medans vi checkar läget med de så ser vi en man med en glock 19 i handen och producerar. Jag springer fram till han och riktar vapent och säger stanna/upp med händerna, efter jag har utfört mitt hot som polisman mot mannen, så börjat mannen springa ifrån mig med vapen i handen. Jag då misstänker och använde mig utav laga befogenhet valde att skjuta han i benet, gripa mannen och sätta in han i bilen. Jag höll på och fixade bevis på scenariot och då blir jag blackad för inkompetent - problemspelare. Vet ej exakt vad jag gjorde fel men jag är polis och har varit en del av 100 scenarios som stormningar och så vidare och kanske därför jag haft en del i shot logs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag har inget svar till detta då det var upp till staffs, men annars var det mitt fel och det var en gilitig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har blivit bannad 49 gånger med ungefär 30-40% felaktiga bans. Har blivit bannad för brott som rdm, vdm och sånna regler när jag var ny rpare början av 2022 och inte kunde så mycket om rp till skillnad till idag där jag kan alla regler och vet hur man ska rpa på korrekt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte exakt hur jag hade kunnat göra annorlunda men jag kanske hade kunnat skjuta mycket mindre på alla dessa scenarios jag vart med om och jag hade kunnat använda vapnet på rätt sätt istället för att tänka på laga befogenhet/nödvärn hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka