Nekad skyle_12 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skyle_12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? 1skyle

Vad är ditt Hex:ID 11000013f035368

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar går jag till skolan, kommer hem sen spelar unive från klockan 15:30 till kanske 22:30. På helgen spelar jag mycket mer bara inte jag går ut med vänner ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat unive sen 2022, 1 januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men har blivit bannad runt 40-50 gånger men vill lägga till att extremt många av dessa bans är felaktiga och har direkt blivit av med de felaktiga bans eftersom fel id och andra anledningar till varför de har blivit felaktiga och varför jag har blivit unbannad. Har vart på servern jävligt länge och har varit staff samt MA 2 gånger och vill nu ansöka till servervakt. Vill även ansöka då jag jobbar inom sjukvården och brukas lalla enormt mycket.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kunna vara en bra förebild för servern där ifall det sker ett regelbrott och som servervakt är vittne så har man en skylldighet att ta åtgärder för att kunna underlätta staff jobb. Uppgiften för servervakter är att kunna se till att allt är bra men utan att noclipa osv, man istället är vid olika ställen där ifall brott sker så tar man åtgärder. Känner en servervakt att en ban inte är tillräcklig så ska man skicka i ban-bevis så den förlängs. Ska man banna eller kcika ska man alltid ha en bra giltig anledning till det annars blir det korruption. Deras uppgift kan även vara att dva bilar mitt på vägen så folk inte kanske krachar. Man är en vanlig rpare men man har bara högre perms som är till något positivt och kan användas till positiva saker och så vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag är en väldigt bra erfarenhet person som varit servervakt i flera månader (runt 8 månader) har även varit som sagt staff och medlemskaps ansvarig 2 gånger. Jag är aktiv, kompetent och har erfarenheter till att vara servervakt. En servervakt är en bra förebild till servern där man tar åtgärder på regelbrytare och lallare som är bara här för att förstöra och vara dryga. Jag som servervakt kommer försöka underlätta jobbet för staffs ingame där jag kan hjälpa till att ta åtgärder på folk som lallar, gör regelbrott och förstör. För att kunna ta åtgärder på folk kan man använda sig utav /svban eller även /kick. Jag har goda erfarenheter som servervakt och varit det länge. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse eller korruption kan vara ifall man revvar sina vänner när de till exempel dött i scenario eller liknande. Ett till korruption kan vara att man svbannar andra men inte sina vänner för att man känner dem. Servervakt abuse är att man använder sin makt på fel sätt bara för att man har makt. Ett till Servervakt abuse är att man har toggleid under scenario för att få ut vinst utav scenariot. Så korruption är att man överanvänder sina perms och abusar det. Det är Sv abuse och korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka