Nekad Skyle | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Skyle#9999

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Fors. Han hade en tung och hård barndom där hans farsa och morsa inte hade en bra relation. Hans pappa drack alkohol varje dag dag och kom hem aggressiv varje dag. Adrian gick till skolan men när han fick läxor hem fick han aldrig någon hjälp så han fick klara det själv. Han hade alltid bilar i hans minnen då hans pappa var mekaniker men sedan blev sparkad för att han hade alkohol problem. Adrian hade ADHD så varje gång någon irritera han så började Adrian slå sönder personen. Adrian kom nyligen i 9an och en ny grabb började i hans klass, han heter Fadi. Fadi var en busig person och gillade verkligen inte skolan. När fadi och Adrian blev vänner så skolkade de skolan hela tiden och gjorde annat. Adrian blev en mobbare i skolan så han började på boxning för att bli stark och biffig. De båda träffade fel personer och efter den dagen blev de grovt kriminella. Nu är Adrian 28 år gammal och lever livet runt omkring vapen, droger och fel vänner. Nu lever Adrian som kriminell med massa pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är bra rp och socialt rp. Jag vill träffa nya personer och kunna göra det inom rp. Jag kommer se till att jag har bra rp nivå där både jag och andra kan rpa tillsammans socialt. Till serverns rp kommer jag att kunna ha bra rp där jag kan kunna rpa på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partern ska ha roligt och ingen av partern ska bli arga efter man förlorat scenario. Ska man skapa scenario så ska man kunna ha roligt. Ifall jag är inne i en biljakt ska jag inte skjuta polisen eller ha en bil som har op handling, jag ska istället ta en bil där det är roligt för både mig och polisen.

Hur hittade du Unive? vänner

Tillbaka