Nekad Skyle | Chef-jobb ansökan [Bahamas] (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas mamas

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? 1skyle

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? sen januari 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att först kunna kolla på alla mina anställda. När jag har snackat ihop med alla mina anställda kommer jag att få dem att jobba. Jag kommer först och främst ta flera intervjuer för att få ihop flera anställda som kan hjälpa till. Kommer även skicka ut i annons att vi har öppet samt att samla ihop pengar för att göra Bahamas mamas aktivt för att kunna få sammarbete eftersom jag kommer hålla flera events och så vidare. Jag kommer anställda många, hålla möten, påminna om korruption, hålla event och försöka utöka aktiviteten för att kunna visa upp Bahamas mamas. Jag kommer utveckla genom att anställa och ha det aktivt så jag kan planera för framtiden. Ska göra mitt bästa för att utveckla bahamas mamas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på pizzerian där jag hade 50+ anställda och över 10 pers i pizzerian hela dagen. Jag är nu delägare på pizzerian och just nu har vi runt 40 anställda. Jag har många erfarenheter då jag jobbat på typ nästan alla jobb förutom bilformor och så vidare. jag har erfarenheter genom att anställa folk, ta intervjuer, sköta jobbet som ledning och kunna hålla stället aktivt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Sånt här vi vill se! Vidare till intervju, du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka