Nekad Skyle | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017448296/home

Ditt Hex-ID: 11000013f035368

Vad är din discord tagg? Skyle#0801

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 5 dagar, 4 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? San valde att banna mig eftersom att jag gjorde ett väldigt dumt val och började mild prata ooc, vet att det var mycket fel men menade verkligen inte det. Det var dåligt och dumt av mig och det var varför san valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i ett gäng hus och började hänga där o så. Syftet med att vara vid det där gäng huset var att hänga med vänner och kunna rpa bra samt ha kul, men så plöstligt så kom ett gäng och började skjuta mot oss och vi var inne i huset. Jag mötte på en kille och jag började prata med andra men sedan sa denna killen till mig "vänta jag känner igen din röst" han sa sedan att han börja på kl och slutade på en, efter det så börja jag skratta och jag sa att jag var Skylander. Det som hände exakt i detta scenariot var att jag prata mild ooc och sa nästan mitt discord namn till en vän. Det namnet som sagt var Skylander på skämt och ville bara skoja men var inte med mening och det ångrar jag verkligen då det var ett regelbrott och ett stort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig och staffen som banna mig så var bannen helt korrekt då jag använde inte min hjärna och började nästan säga mitt discord namn som var Skylander till en vän i ett hus. Vi börja skratta och hade det roligt, vi gjorde inget värre, vi sa bara nästan våra discord namn men var ej med meningen då det var regelbortt och dålig rp men ångrar det till 100% att jag gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flera när jag var nybörjare som var vdm, rdm, powergaming och så vidare. Dessa bans var flera månader sedan och det var när jag inte kunde mycket om rp och ångrade mig av varenda en av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat gjort annorlunda är att när han sa att han känner igen min röst, hade jag sagt va? Vem är du? känner jag dig? Samt så kunde jag kanske fråga om hans namn o så istället för att rpa på att jag verkligen var hans vän av ooc namn. Så det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte säga ooc namn och bete mig samt rpa seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? YES, jag har lärt mig väldigt mycket och ångrar mig så mycket av det jag gjorde. Det var ett väldigt dåligt val av mig och jag ångrar som sagt till 100%. Jag kommer inte göra om det och tycker att det var dåligt av mig. Jag har lärt mig till 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka