Accepterad Skyle | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017448296/home

Ditt Hex-ID: 11000013f035368

Vad är din discord tagg? Skyle#4694

Vem var det som bannade dig? swe_vidoe

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde banna mig för att jag hade cloggat. Jag hade dött i ett scenario sen så plötsligt blev det restart. Jag hade problem med mitt fivem då det inte gick och komma in så jag var tvungen att starta om min dator ett par gånger. Efter ungefär 15 min tog jag senaste och efter 5 min blir jag bannad. Fick ej en chans att förklara mig eller något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev dödad i ett scenario och sen blev det restart. Jag såg att man kunde gå in på servern. Jag försökte gå in på servern men det gick inte. Min fivem laggade också eftersom jag har dålig dator. Jag var tvungen att starta om min dator ett par gånger tills jag kunde öppna fivem och få det funka. När det funka tog jag senaste och såg att 1 person var vid min kropp. Mina vänner levde när de tog senaste så vi fick rpa oss fram efter restart efter vi alla tagit senaste men såklart jag tog senaste lite senare då jag starta om min dator flera gånger för min fivem. Vet ej hur det blev clogg då jag försökte gå in på servern och efter ett tag så lyckades jag gå in och tog senaste position.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt staffsen var det en rätt ban men när min fivem började funka efter ett tag så tog jag senaste och vi alla började rpa efter restart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare när jag var ny till rp och nu tagit lärdom till alla av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hitta ett annat sätt att kunna få min fivem att funka då varje gång jag försökte gå in på fivem så krachades det. Jag starta om min dator och allting, var tvungen att vänta ett tag men sedan funkade det. Annorlunda hade jag kunnat kollat andra anledningar till varför jag hade problem med fivem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban och man måste komma in på servern i tid men till nästa gång kommer jag försöka gå in på fivem snabbare och försöka få det att funka. Så till nästa gång hade jag försökt mitt bästa kunna lösa problemet med fivem och försöka verkligen att kunna få det fungera snabbare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100%

Godkänd, jag ger dig en till chans men en sak du kan tänka på är att du kan skriva ut i ngn chatt och skriva att du har problem med ditt fivem och @ de du hade scenario med så att det inte blir några missförstånd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka