Accepterad Skyle | Ban Överklagan (Waguchampagnemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017448296/home

Ditt Hex-ID: 11000013f035368

Vad är din discord tagg? Skyle#9999

Vem var det som bannade dig? Waguchampagnemode

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Yes, jag tror staffs har bannat mig eftersom jag inte har tänkt logiskt och skjutit mot en helikopter som polis. Irl gör inte polisen så, det vet jag. i detta läget tänkte jag inte smart och skjöt mot en helikopter efter att den hade flytt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände i detta scenario var att jag och andra kollegor patrullerde ute i havs med en polis båt. vi kommer till oil rigg och ser att folk tar över. Vi springer upp för att kolla läget men sen ser vi att de tog över och sedan flydde direkt med helikopter som gjorde det lite tråkigt för våran sida men ska aldrig tänka så igen. Efter att jag hade tänkt att det var tråkigt för våran sida så började jag skjuta mot helikoptern. Det var ett dumt val.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag gjorde fel ifrån min sida och tycker att jag gjorde ett stort misstag att ens tänka på att skjuta mot en helikopter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger. på bilden stpr det 45 bans. Rätta bans kan vara 31. Har blivit bannad för fel id kanske 8 gånger. Sen har jag blivit bannad typ 3 gånger felaktikt där jag snackat support och då har staffen insett att bannen är fel. Mina bans var ju när jag var ny till rp där jag blev bannad för powergaming osv men nu tagit lärdom tuav det och brukar ofta inte bli bannad längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat gjort annorlunda är igenom absolut inte skjuta mot en helikopter igen ändå om det blev tråkigt för polisen sida. man ska acceptera att de ska undvika polisen. Jag kommer aldrig att skjuta mot en helikopter igen kan jag lova dig wagu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att under några omständigheter kommer jag aldrig att skjuta mot en helikopter som polis för det är suntförnuft. JAg har lärt det det och kommer aldrig att göra om det för att det är fel och är suntförnuft. Om Wagu kan ge mig en chans att unbanna mig så kommer jag visa att jag rollspelar under suntförnuft och aldrig gör om det misstaget jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100%

Tillbaka