Accepterad Skyle | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017448296/home

Ditt Hex-ID: 11000013f035368

Vad är din discord tagg? Skyle#9999

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja staffs valde att banna mig för att jag hade skjutit ner en person som låg ner på ett tak stillande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att polisen och sons hade skjutit mot varandra så det blev en väldigt stor skottlossning. Sons skjöt mot oss, vi skjöt mot de och det var kaos. Jag sprang upp mot taxi taket och såg någon från sons med vapen i handen så jag skjöt han för att jag trodde det var laga befogenhet. Det var det som hände innan jag utförde regelbrottet som jag verkligen ångrar att jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag som polis inte borde skjutit en person på ett tak som ligger stilla. Det var jag som gjorde felet och förstår av mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger. på bilden står det 45 bans. Rätta bans kan vara 31. Har blivit bannad för fel id kanske 8 gånger. Sen har jag blivit bannad typ 3 gånger felaktikt där jag snackat support och då har staffen insett att bannen är fel. Mina bans var ju när jag var ny till rp där jag blev bannad för powergaming osv men nu tagit lärdom tuav det och brukar ofta inte bli bannad längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat gjort annorlunda var att ifall jag såg mannen på taket hade jag till nästa gång absolut aldrig skjutit han iflal han inte gjort ett hot mot mig. Jag hade kunnat försökt ingripa personen då jag misstänker för vapenbrott mm. Annorlunda hade jag som polis man ingripit för att det är fel att skjuta utan anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är att det är absolut fel att skjuta en person på ett tak som ligger ner stilla. Ändå om en person håller vi vapen och står på ett tak har jag lärt mig att absolut inte skjuta för det påverkar allting. Istället för att skjuta utan en anledning kan jag alltid ingripa för att göra det säkrare och smidigare så att vi kan göra fängelse scenario och så vidare. Jag har lärt mig extremt mycket från min ban då alltså inte skjuta utan anledning men istället så kan jag försöka utföra roliga scenario som att ingripa, häkta och kanske ta till fängelse på ett säkert sätt. det är det jag har lärt mig från just denna ban Sonkiez. Kommer absolut inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka