- Meddelanden
- 949
- Reaction score
- 170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef
Ditt discordnamn: Skyle#4694
Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009
Varför ska just du bli staff? Hej! Varför just jag vill ansöka till staff är för att vill jag få en chans att kunna bli helper och kunna hjälpa till med community. Jag är en erfarenhet person som är mogen och driven engagerad delvis bra arbete. Unive är ett väldigt stort community och jag ansöker till Helper nu för att kunna bli en del av staff teamet eftersom att jag vill kunna hjälpa människor och kunna göra rpn till en bra plats där folk kan ha roligt. Även som Staff hade jag speccat runt servern, hjälpa i support, bära runt områden där jag kan ha mycket arbete att hantera samt hjälpa till med RPN kring frågor och så vidare. Just varför jag ansöker är för att jag vill serverns bästa och vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill även bli staff för att kunna hjälpa folk omkring servern och skapa en trygghet på unive. Min aktivitet är extremt hög då jag kan vara jätteaktiv och jobba väldigt mycket som Staff. Jag som person skulle lägga ner min tid för att kunna hjälpa unive att förbättras som den görs varje dag. Jag brukar sitta vid datorn hela dagen då jag kan förbättra rpn och kunna hjälpa nya människor till servern som icke medlemmar och medlemmar. Det som jag skulle vilja få är att folk kunde hålla sig till reglerna och kunna bete sig samt jag kommer alltid vara där för att kunna hjälpa spelare på servern genom att höja deras nivå och så, samt även ta reports och helps. Jag tar kritik på ett positivt sätt och lär mig saker snabbt. Budskapet till varför jag ansöker till att bli Helper är för att jag vill bli en del av staff teamet eftersom jag vill kunna vara med och förbättra community, samt kunna hjälpa folk in-game och discorden för att kunna hålla Unive Roleplay till ett bra community. Det var därför jag ansöker till staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:35-23:00
Fredag: 14:10-00:00+
Lördag: 11:15-00:00+
Söndag: 11:15-23:30
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen 1 januari och har 1200 timmar på unive.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff tidigare och kan alla commands samt vet vad en helper innebär. Jag är Medlemskaps Ansvarig nu så jag kan extremt mycket. Just nu vet jag exakt vad en helper gör och är då jag har varit Servervakt Ansvarig, Jobb Ansvarig, Support Ansvarig och RP Ansvarig. Jag har extremt mycket med erfarenheter som staff och är därför jag ansöker.
Dessa är alla kommands jag kan:
/kick (id) (anledning) [kickar npgon med en giltig anledning som t.ex. AFK]
/svban (id) (anledning) [bannar någon i 1 timme]
/goto (id) [går till en person]
/freeze (id) [fryser någon]
/unfreeze (id) [tar bort att person blir fryst]
/dv [tar bort bilen från servern tills restart]
/ban (id) (tid) [bannar någon med en giltig anledning]
/setjob (id) (jobbnamn) [sätter ett jobb på någon]
/revive (id) [revvar någon]
/tpm [sätter en markering och tpmar dit]
/noclip [blir osynlig och noclippar runt servern]
/v (bilspawnnamn) [spawnar fram en bil]
/toggleid [visar allas id]
/togglename [visar folks steam namn]
/spec (id) [speccar runt servern]
/specoff
/skin (id) [ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe]
/bring (id) [hämtar någon till dig]
/unban (hexid) [unbannar någon tillexempel efter ban överklagan]
/banoffline (hexid) [bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat]
/clearchattforall [rensar chatten för alla]
/ooc [skriver till alla i servern]
/sv [skriver till alla servervakter]
/staffchat [skriver till alla staffs]
/addkey (nyckelnamn) [spawnar in en nyckel]
/ped (id) [ger någon pedmeny]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd för alla områden eftersom jag var Staff förut och vill verkligen ta ansvaret igen.
Ditt discordnamn: Skyle#4694
Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009
Varför ska just du bli staff? Hej! Varför just jag vill ansöka till staff är för att vill jag få en chans att kunna bli helper och kunna hjälpa till med community. Jag är en erfarenhet person som är mogen och driven engagerad delvis bra arbete. Unive är ett väldigt stort community och jag ansöker till Helper nu för att kunna bli en del av staff teamet eftersom att jag vill kunna hjälpa människor och kunna göra rpn till en bra plats där folk kan ha roligt. Även som Staff hade jag speccat runt servern, hjälpa i support, bära runt områden där jag kan ha mycket arbete att hantera samt hjälpa till med RPN kring frågor och så vidare. Just varför jag ansöker är för att jag vill serverns bästa och vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill även bli staff för att kunna hjälpa folk omkring servern och skapa en trygghet på unive. Min aktivitet är extremt hög då jag kan vara jätteaktiv och jobba väldigt mycket som Staff. Jag som person skulle lägga ner min tid för att kunna hjälpa unive att förbättras som den görs varje dag. Jag brukar sitta vid datorn hela dagen då jag kan förbättra rpn och kunna hjälpa nya människor till servern som icke medlemmar och medlemmar. Det som jag skulle vilja få är att folk kunde hålla sig till reglerna och kunna bete sig samt jag kommer alltid vara där för att kunna hjälpa spelare på servern genom att höja deras nivå och så, samt även ta reports och helps. Jag tar kritik på ett positivt sätt och lär mig saker snabbt. Budskapet till varför jag ansöker till att bli Helper är för att jag vill bli en del av staff teamet eftersom jag vill kunna vara med och förbättra community, samt kunna hjälpa folk in-game och discorden för att kunna hålla Unive Roleplay till ett bra community. Det var därför jag ansöker till staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:35-23:00
Fredag: 14:10-00:00+
Lördag: 11:15-00:00+
Söndag: 11:15-23:30
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen 1 januari och har 1200 timmar på unive.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff tidigare och kan alla commands samt vet vad en helper innebär. Jag är Medlemskaps Ansvarig nu så jag kan extremt mycket. Just nu vet jag exakt vad en helper gör och är då jag har varit Servervakt Ansvarig, Jobb Ansvarig, Support Ansvarig och RP Ansvarig. Jag har extremt mycket med erfarenheter som staff och är därför jag ansöker.
Dessa är alla kommands jag kan:
/kick (id) (anledning) [kickar npgon med en giltig anledning som t.ex. AFK]
/svban (id) (anledning) [bannar någon i 1 timme]
/goto (id) [går till en person]
/freeze (id) [fryser någon]
/unfreeze (id) [tar bort att person blir fryst]
/dv [tar bort bilen från servern tills restart]
/ban (id) (tid) [bannar någon med en giltig anledning]
/setjob (id) (jobbnamn) [sätter ett jobb på någon]
/revive (id) [revvar någon]
/tpm [sätter en markering och tpmar dit]
/noclip [blir osynlig och noclippar runt servern]
/v (bilspawnnamn) [spawnar fram en bil]
/toggleid [visar allas id]
/togglename [visar folks steam namn]
/spec (id) [speccar runt servern]
/specoff
/skin (id) [ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe]
/bring (id) [hämtar någon till dig]
/unban (hexid) [unbannar någon tillexempel efter ban överklagan]
/banoffline (hexid) [bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat]
/clearchattforall [rensar chatten för alla]
/ooc [skriver till alla i servern]
/sv [skriver till alla servervakter]
/staffchat [skriver till alla staffs]
/addkey (nyckelnamn) [spawnar in en nyckel]
/ped (id) [ger någon pedmeny]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd för alla områden eftersom jag var Staff förut och vill verkligen ta ansvaret igen.
Senast ändrad: