Inaktuell Skyle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: Skyle#0801

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli Staff är för att jag vill kunna få en till chans med att kunna hjälpa Unive Community samt kunna vara med och förbättra det. Jag är nu Medlemskaps Ansvarig och tycker att det är jättekul men vill ta ett högre steg till Staff eftersom jag har alltid haft ett stort intresse att vara Helper. Enligt mig tycker jag att jag är en mogen och kompetent person som vågar ta beslut och vågar visa upp mig. RPN ser bra ut just nu och det gillar jag, men i dagsläget så vill jag kunna få bli Staff då jag vill vara med och hjälpa till med att kunna förbättra RPN genom att hjälpa folk och servern. Samma sak gäller med Krim RPN där jag vill bli staff för att kunna hjälpa till och förbättra den och så vidare.Även som Staff hade jag speccat runt servern, hjälpa i support, bära runt områden där jag kan ha mycket arbete att hantera samt hjälpa till med RPN kring frågor och så vidare. Just nu söks det drivna och mogna Staffs, enligt mig så vill jag verkligen ta ansvaret som staff igen eftersom jag är driven, glad, hjälpsam, mogen och aktiv. Jag har RP'at i ett år och börjar känna att det är dags igen att kunna bli staff för att kunna få den här servern att gå framåt så som den görs varje dag. En gång för några månader sen blev jag Staff av Limpis där senare jag blev demotad. Det som fick mig att tänka efter min demote och efter en tid var att ifall jag fick chansen igen att komma tillbaks skulle jag verkligen visa upp det att jag kan vara bättre än vad jag var förut. Som person tar jag kritik på ett positivt sätt och tar inte åt mig. Just varför jag ansöker är för att jag vill serverns bästa och vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill även bli staff för att kunna hjälpa folk omkring servern och skapa en trygghet på unive. Min aktivitet är extremt hög då jag kan vara jätteaktiv och jobba väldigt mycket som Staff. Jag har en del kunskaper som Staff och vill börja ta ansvaret igen eftersom jag vill hjälpa Communityt som sagt och kunna hjälpa servern samt discorden så mycket som möjligt. Det var därför jag ville bli Staff.

Här kommer jag även berätta om mig själv. Mina känslor, intressen och det som fick mig att bli Helper på Unive:

Hej, jag heter Josef och är 13 år gammal men fyller 14 om några dagar. Jag är född 2009 som det står och går i 7an. Jag går i skolan 5 dagar i veckan som vanligt och tränar fotboll 2 gånger om veckan. Ifrån fotbollen och skolan brukar jag fokusera på Unive och spela Unive väldigt mycket. Sen jag fick min dator fick mitt intresse att stiga gör Unive på grund av hur roligt det är. Jag har rpat i prick 1 år nu och har testat varit Helper och är nu Medlemskaps Ansvarig. Eftersom att jag har rpat ganska länge så har mitt intresse ännu mer stigit upp för att hjälpa denna fantastiska servern genom att ta ansvaret igen som Helper. Det jag känner just nu är att ifall jag blev Helper skulle jag verkligen visat fram fötterna och kört igång genom att speccat Ingame som olika scenario, hjälpa i /reports eller /help, gjort massa forums arbete, även gjort massa discord arbete som till exempel support. Även ifall jag blev Donations Ansvarig skulle jag gjort väldigt mycket discord arbete genom att ta donations ärenden och hjälpt servern ta emot donationer för att kunna underlätta för Philip. Jag är en mogen och driven person som kan ta kritik på ett bra sätt och så kan jag vara extremt aktiv ifall jag engagerar mig ordentligt. Det jag önskar och vill uppnå är att få chansen igen att kunna bli Helper. Det var jag..

Donations Ansvarig:
Som jag vet så är det ganska svårt att bli donations ansvarig men varför jag just söker till denna position så är det eftersom jag verkligen bryr mig om servern och vill jättegärna hjälpa servern. MEN varför jag just ansöker till Don ansvarig är för att jag vill verkligen hjälpa servern med donationer eftersom jag är väldigt tacksam hur Philip320 har kunnat hålla uppe denna fantastiska servern. Det jag försöker komma fram till är att jag vill hjälpa till med att hjälpa folk med olika don ärenden där servern kan få vissa donationer med att folk till exempel donerar för en import eller ped. Jag har själv varit med vid olika don ärenden och även tagit lärdom om hur don ansvariga beter sig och hur lugn ton de har. Det har jag lärt mig av, jo eftersom jag har alltid vilja bli don ansvarig och har även kunnat veta hur det kan vara som don ansvariga. Det jag försöker komma fram till är att jag vill bli Don ansvarig därför att jag vill hjälpa servern på ett rätt sätt och vill även stå till tjänst med att kunna få servern att gå framåt och kunna samarbeta med andra staffs för att det är det en don ansvarig samt att kunna hjälpa medlemmar vid olika ärenden. Men det jag bör säga att det området jag syftar mest på är att kunna få chansen att bära på detta stora området eftersom jag verkligen vill hjälpas åt med servern och så vidare. Det är därför jag just vill bli don ansvarig.

Servervakt Ansvarig:
Tidigare när jag var Helper så var jag faktiskt Servervakt Ansvarig. Jag vill just bli Servervakt Ansvarig för att jag vill kunna få in nya Servervakter till servern då de kan vara en förebild för andra spelare och kunna hjälpa servern på en annan nivå än som Staff. Ifall jag hade blivit Servervakt Ansvarig hade jag läst ansökningar på forumet och kunna bedöma dem om de har blivit varken nekade eller godkända, hade även tagit intervjuer med dem. Jag är van och väldigt bra på att göra forum och discord arbete eftersom jag just nu är Medlemskaps Ansvarig och har erfarenheterna från det när jag var staff.

RP Ansvarig:
Ifall jag uppnår mitt mål genom att bli staff skulle jag verkligen vilja bli RP Ansvarig på grund av att jag vill kunna vara med och förbättra RP nivån. Jag kommer specca olika scenario och kunna ta /report eller /help och kunna hjälpa folk. Varför jag vill bli RP Ansvarig är för att kunna göra RPN till en bra nivå och kunna förbättra den på ett positivt sätt.

Jobb Ansvarig:
Tidigare när jag var Staff var jag faktiskt Jobb Ansvarig och jag tyckte verkligen om arbetet och jag kunde även ta ansvaret på ett positivt sätt. Jag vill kunna vara med och läsa ansökningar och kunna vara med och hjälpa alla jobb på Unive samt kunna utsätta olika chefer för de olika jobb, just varför är för att få igång alla jobb aktivt.

Kriminell Ansvarig:
Kriminell Ansvarig området är ett stort område där det är staffs som jobbar på och håller mycket koll på krim RPN. Det finns ungefär 1000 personer som rollspelar som kriminell och som Kriminell Ansvarig har man ett ansvar och se till att krim RPn ligger bra och försöker få varje scenario att gå till som det ska gå till. Det var det jag ville säga om Kriminell Ansvarig

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:35-23:00
Fredag: 14:10-00:00+
Lördag: 11:15-00:00+
Söndag: 11:15-23:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen 1 januari och har 1029 timmar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff tidigare och kan alla commands samt vet vad en helper innebär. Jag är Medlemskaps Ansvarig nu så jag kan extremt mycket. Just nu vet jag exakt vad en helper gör och är då jag har varit Servervakt Ansvarig, Jobb Ansvarig, Support Ansvarig och RP Ansvarig. Jag har extremt mycket med erfarenheter som staff och är därför jag ansöker.
Dessa är alla kommands jag kan:
/kick (id) (anledning) [kickar npgon med en giltig anledning som t.ex. AFK]
/svban (id) (anledning) [bannar någon i 1 timme]
/goto (id) [går till en person]
/freeze (id) [fryser någon]
/unfreeze (id) [tar bort att person blir fryst]
/dv [tar bort bilen från servern tills restart]
/ban (id) (tid) [bannar någon med en giltig anledning]
/setjob (id) (jobbnamn) [sätter ett jobb på någon]
/revive (id) [revvar någon]
/tpm [sätter en markering och tpmar dit]
/noclip [blir osynlig och noclippar runt servern]
/v (bilspawnnamn) [spawnar fram en bil]
/toggleid [visar allas id]
/togglename [visar folks steam namn]
/spec (id) [speccar runt servern]
/specoff
/skin (id) [ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe]
/bring (id) [hämtar någon till dig]
/unban (hexid) [unbannar någon tillexempel efter ban överklagan]
/banoffline (hexid) [bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat]
/clearchattforall [rensar chatten för alla]
/ooc [skriver till alla i servern]
/sv [skriver till alla servervakter]
/sc [skriver till alla staffs]
/addkey (nyckelnamn) [spawnar in en nyckel]
/ped (id) [ger någon pedmeny]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donations Ansvarig, Servervakt Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd för alla områden eftersom jag var Staff förut och vill verkligen ta ansvaret igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka