Nekad Skyle | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: Skyle#0801

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag har varit staff tidigare då jag har massa med erfarenheter. och börjar inse att det verkligen behövs hjälp vid staff teamet samt. Just nu är det för mycket lall och regelbrott i rpn just nu och vill därför hjälpa till med ett stopp på det. Har spelat på servern ett tag och känner alltså att jag vill ta det vidare till staff ansvaret och kunna få en ny uppgift för servern genom att bli staff. Jag vill bli en del i staff teamet och kunna hjälpas åt med att förbättra rpn genom att ta åtgärder på folk som gör fel för att de ska lära sig och kunna troligtvis vara en bra hand för servern. I massa möjligheter vill just jag kommer tillbaks till teamet och visa upp för servern vad vi i staff teamet går för. Ifall jag blir staff kommer jag möjligtvis visa en bra förebild för andra spelare och hjälpas åt med servern. Enligt mig tycker jag att rpn måste höjas och då är det därför jag ansöker därför att kunna förbättra rp nivån. Just varför jag ansöker är för att jag vill serverns bästa och vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vill även bli staff för att kunna hjälpa folk omkring servern och skapa en trygghet på unive. Min aktivitet är extremt hög då jag kan vara jätteaktiv och jobba väldigt mycket som staff. Enligt mig vill jag ha en utmaning som gör att jag vill ha en högre och starkare uppgift som får mig att vilja bli helper. Även som staff hade jag speccat runt servern, hjälpa i support, bära runt områden där jag kan ha mycket arbete att hantera samt hjälpa till med rpn kring frågor och så vidare. Jag har rpat snart ett år och börjar känna att det är dags igen att kunna bli staff för att kunna få den här servern att gå framåt så som den görs varje dag. Jag känner mig lämplig och nog mogen för att bli staff eftersom jag är en driven person som tar kritik och är engagerad delvis genom att jag är aktiv, jag är även en snäll person samt tar arbete seriös. Som sagt är jag väldigt aktiv och har nog tiden för att göra staff arbete och verkligen bry sig samt hjälpa till med servern. Så, jag ska bli staff eftersom jag vill utveckla rp nivån och hjälpa till så mycket som möjligt omkring servern Unive Roleplay.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min aktivitet om veckan:
Måndag: 15:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:35-23:00
Fredag: 14:10-00:00+
Lördag: 11:15-00:00+
Söndag: 11:15-23:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen 1 januari och har 893 timmar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff tidigare och kan alla commands samt vet vad en helper innebär. Just nu vet jag exakt vad en helper gör och är då jag har varit Servervakt Ansvarig, Jobb Ansvarig, Support Ansvarig och RP Ansvarig. Jag har extremt mycket med erfarenheter som staff och är därför jag ansöker.
Dessa är alla kommands jag kan:
/kick (id) (anledning) [kickar npgon med en giltig anledning som t.ex. AFK]
/svban (id) (anledning) [bannar någon i 1 timme]
/goto (id) [går till en person]
/freeze (id) [fryser någon]
/unfreeze (id) [tar bort att person blir fryst]
/dv [tar bort bilen från servern tills restart]
/ban (id) (tid) [bannar någon med en giltig anledning]
/setjob (id) (jobbnamn) [sätter ett jobb på någon]
/revive (id) [revvar någon]
/tpm [sätter en markering och tpmar dit]
/noclip [blir osynlig och noclippar runt servern]
/v (bilspawnnamn) [spawnar fram en bil]
/toggleid [visar allas id]
/togglename [visar folks steam namn]
/spec (id) [speccar runt servern]
/specoff
/skin (id) [ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe]
/bring (id) [hämtar någon till dig]
/unban (hexid) [unbannar någon tillexempel efter ban överklagan]
/banoffline (hexid) [bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat]
/clearchattforall [rensar chatten för alla]
/ooc [skriver till alla i servern]
/sv [skriver till alla servervakter]
/sc [skriver till alla staffs]
/addkey (nyckelnamn) [spawnar in en nyckel]
/ped (id) [ger någon pedmeny]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb Ansvarig, Servervakt Ansvarig, RP Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är berädd för alla områden eftersom jag var staff förut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka