Nekad Skyle | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? 1skyle

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013f035368

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. några timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat i 3 år och just nu varit medlem sen 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 50 gånger. Jag har något att säga angående mina bans. Dessa bans är väldigt gamla där vissa av dem har varit när jag var ny till servern och vissa har varit där jag har varit en total idiot. Jag har ej blivit bannad på snart ett år eftersom jag har skött mig och tagit lärdom av alla mina bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att kunna ha till exempel perms medans man rpar för att kunna ta åtgärder på folk som begår regelbrott. Under sin rp om en servervakt är ett vittne till brott och försöker underlätta jobbet för staffs kan servervakten använda sig utav kick eller Svban för att personen som begått regelbrott ska kunna ta lärdom av sitt misstag och därav är en svban 1 timme och kan förlängas. Uppgiften för servervakter är att kunna se till att inga regelbrott sker vid till exempel torget, piren och vart som helst. Man kan använda sig utav toggleid vid allmäna platser som piren eftersom det sker massa med regelbrott. En servervakt kan vara vid platser för att underlätta jobbet för staffs och är förebild till medlemar. Känner en servervakt att en ban inte är tillräcklig så ska man skicka i ban-bevis så den förlängs. Ska man banna eller kcika ska man alltid ha en bra giltig anledning till det annars blir det korruption.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har rpat på servern ett långt tag och vill därför vara en del som medhjälpare för att kunna förbättra servern och även kunna hjälpa till. Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta jobbet för staffs. Vill vara en förbild för medlemar och kunna ta åtgärder på regelbrytare för att hjälpa servern. Jag är en väldigt bra erfarenhet person som varit servervakt i flera månader (runt 8 månader) har även varit som sagt staff och medlemskaps ansvarig 3 gånger. Jag är aktiv, kompetent och har erfarenheter till att vara servervakt. En servervakt har perms som absolut ej ska abusas och man använder sina perms på rätt sätt för att kunna hjälpa servern, och det är varför jag vill bli servervakt. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta nytt som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse eller korruption kan vara ifall man revvar sina vänner utan anledning när de till exempel dött i scenario eller liknande. Ett till korruption kan vara att man svbannar andra men inte sina vänner för att man känner dem. Servervakt abuse är att man använder sin makt på fel sätt bara för att man har makt. Ett till Servervakt abuse är att man har toggleid under scenario för att få ut vinst utav scenariot. Så korruption är att man överanvänder sina perms och abusar det. Det är Sv abuse och korruption.

Nekad.

Anledning: Över 25 tidigare bans

Du kan tyvärr inte söka till servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka