Accepterad Skyle | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Vad heter du på discord? Skyle#0801

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från kl 11 till 1 på natten men på vissa dagar så gör jag annat men spelar minst 8 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på unive? Sen typ 15 januari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) Vet ej exakt men ungefär 20 men det var när jag var ny till spelet men nu har jag fått bättre rp och brukar inte bli bannad så ofta.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En sv för mig är en person som kan alla regler samt en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern + att hjälpa staffs att få bort alla lallare och regelbrottare. En servervakt ska alltid ha bevis på sin bans och man ska ej vara rädd för att ta åtgärder. En servervakt är en person som underlättar jobbet för staffs genom att kicka/svban med en giltig anledning.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag är just lämplig som sv är för att jag kan mycket om servervakt eftersom jag var servervakt i cirka 2 månader och kan hur saker och ting funkar. Jag underlättar jobbet för staffs genom att svban/kick med en giltig anledning och sedan skicka jag in den med clippet på förlägnings-bans. Jag har goda kunskaper som sv och tycker därför jag är just en lämplig person som servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som kan alla regler samt kan goda kunskaper för att kunna bära på rollen "servervakt". Personen har god rp och kan vad som är rätt och fel, hen är inte rädd för att ta åtgärder. Man ska kunna lägga sv-abuse åt helvete och ta sina perms ordentligt. Så en servervakt är en person med bra rp och kan saker och ting för att vara en sv. Dessa är mina ord runt en bra sververvakt för mig.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt När man bär på en roll "servervakt" så ska man behandla rollen så gott man kan, man ska göra allting rätt och kunna reglerna för att bära på rollen, sv abuse är korruption inom servervakt som tillexempel detta, att man revvar sin vän utan en giltig anledning bara för att man känner personen. Detta är sv abuse och man ska göra vad som helst för att undvika det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka