Nekad Skylanderphilip | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skylanderphilip

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Skylanderphilip

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stig-Pär Karlsson är hans namn. Han är född den 11 augusti 1974.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stig-Pär är en glad, kreativ och social individ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stig-pär är en man i sina 50 års dar. Han har alltid älskat båtar och har länge ägt en liten segelbåt själv. Han levde ett lyckligt liv med sina två bröder och sin fru, detta ändrades dock när båda hans bröder flyttade till Unive för en nystart och hans hustru skiljde sig från honom. Han har länge nu efter sin skillsmässa år 1999 känt sig förvirrad över vad han vill göra med livet och känt sig dyster. Men nu efter en lång återhämtning och lång tid av läkande så har han bestämt sig. Han vill spendera sina resterande dagar i staden Unive och vill starta om på nytt. Med nya kompisar, nya minnen och nya upplevelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god och intressant rp, samt är jag även en väldigt social individ vilket kommer leda till att jag bidrar med en varierande och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om man till exempel skulle bli rånad så ska man inte se det som en förlust om man förlorar sina pengar utan man ska istället se scenariot i sig som en vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig gjort det och jag kommer heller inte göra det. Och om jag någon gång skulle råka göra det så kommer jag lära mig av situationen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vilket är Random death match detta innebär att man inte får använda våld utan någon bakomliggande anledning. VDM Veichle death match detta innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. Copbait detta innebär att man inte får försöka dra till sig polisernas uppmärksamhet,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är social och intressant som person.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka