Accepterad SkyIsTheLimit | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkyIsTheLimit

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198324146119/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b05fc7

Vad är din discord tagg? sky8166

Vem var det som bannade dig? BOT fredda

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2024-05-17_190127676.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet sjalv varför jag bliv bannade, det va för att jag hade krim innan och fortfarande bliv polis efter det och för att jag hade weed i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett discord DM om att jag skulle gå support men tuvar så va jag i skolan så jag kunde inte gå in. Nar jag kommer hem så hade jag glömte om det och sedan nar jag går in i unive så ser jag att jag ar bannade och att jag skulle gå support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va en ban som jag gjorde felet. Men för första saken om att jag hade blivit polis efter att jag hade varit krim viste jag inte om tuvär om detta tills idag när jag gick support med han. Andra delen så va det om weed. Vet inte exat vart men tror att det va från när jag va krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det har jag. Jag bliv bannade för kanske 1 månade sen. Det va en som reportade min vän som hade lootate någon och jag va i hans bli så när han bliv bannade ås bliv jag också. Jag lärde mig mycket av den bannen och min vän bliv bort tagen från polis så det va bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha läst reglierna om krim och sett att det stog att man inte fick bli polis på samma person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om jag blir polis igen så kan det inte vara på samma person som när jag va krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, och en till sak bara jag har dyslexi om du undrar varför jag skriv så lite och dåligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka