Nekad SkyDarkN3SS | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkyDarkN3SS

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184572907/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? N.L.E#8763

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en mörkhyad kille som är född i egypten men har bott i staden unive hela sitt liv. Ahmed mahmod heter han och han har bott i orten hela sitt liv. Vid 12 års ålder blev Ahmeds brorsa dödad ahmed va så krossad så att vid 19 års åldern gick han med i kartellen. Ahmed har ett stort intresse om bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att då kan jag förbättra RP Situationer som typ när man är på bilfirman och det blir slagsmål och då så kan jag påverka den situationen genom att vara medlem. Jag kan skaffa jobb och kunna göra mer roliga rp situationer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar unive för den bra rpen som finns och hur seriös rp nivån är

Hur hittade du Unive? För 1år sedan hittade jag "multistaden" som den var kallad förut. På fivem listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik och äga ett arbete. Jag vill få roliga rp situationer så att jag kan förbättre alla andras rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle villa bli chef över ett jobb eller att bli kingpin/drågkung och ha ett eget gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag skulle inte säga så nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka