Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175793243/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? Sky#6914
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Olla conny och hans mål med livet är att bli brandman och rädda personer från fara och rädda hus/djur /allt. och hans bagrund met livet är att han altid lekte med sina brandman leksaker och lekte brandman varje dag efter dagis/skola gick han hem och började leka. Hans färeldrar kom aldrig och störde för att dom visste att han skulle bli arg för att han ville leka hela tiden som brandman och när han blev störe så riktade han in sig på att bli brandman på riktigt hoppas att han blir det i framtiden
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill bli brandman och kommer att spela på servern mycket och tyucker det är roligt med servrar som har sånt här system att om man ska ha jobb ska man ha WL hoppas det räckte:9
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bli brandman för att tycker det är ett jätte roligt jobb och kommer bidra med bra stämning på servern
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på Fivem igenom att söka på TAG SWE
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli brandman och släcka brand/dykar räddning och att hjälpa folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon just nu Hoppas jag blir whitelist
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? Sky#6914
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Olla conny och hans mål med livet är att bli brandman och rädda personer från fara och rädda hus/djur /allt. och hans bagrund met livet är att han altid lekte med sina brandman leksaker och lekte brandman varje dag efter dagis/skola gick han hem och började leka. Hans färeldrar kom aldrig och störde för att dom visste att han skulle bli arg för att han ville leka hela tiden som brandman och när han blev störe så riktade han in sig på att bli brandman på riktigt hoppas att han blir det i framtiden
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill bli brandman och kommer att spela på servern mycket och tyucker det är roligt med servrar som har sånt här system att om man ska ha jobb ska man ha WL hoppas det räckte:9
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bli brandman för att tycker det är ett jätte roligt jobb och kommer bidra med bra stämning på servern
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på Fivem igenom att söka på TAG SWE
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli brandman och släcka brand/dykar räddning och att hjälpa folk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon just nu Hoppas jag blir whitelist