Accepterad skutt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skutt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? lilleskutt7k#2371

Vem var det som bannade dig? wux detta vart typ 6 månader sedan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-01 175449.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stream snipa och vdma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några kompisar satt i dc call och hadde inget och göra sen sa dem kan nån gå in på unive och vdma folk så jag gorde det sen vdma jag dem sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gorde fel och jag ångrar mig att jag gorde detta för jag vill gärna komma tillbacka till unive och ha kul och rpa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag mins inte den enda bannen jag mins va denna för de va ett tag sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lyssnat på mina kompisar och struntat i och vdma

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lyssna på dumma saker och inte vdma

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår om ni nekar för jag har gort fel de sår jag upp för

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka