Accepterad skurt22 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

batrik

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452659671/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Eklund

Vad är ditt discord namn? batrik#8031

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Olof Lindeblad och jag är 21 år gammal när jag var liten så var båda mina fosterföräldrar alkolister så jag var ganska ensam ofta och blev mycket slagen i skolan och av mina fosterföräldrars, den ända jag kände mig säker hos var mina kusiner och syskon på fosterhemmet, dom gjorde så att jag inte skärde mig för dom brydde sig om mig och dom brukade ge kärlek till mig när jag behövde det. Jag har nu växt upp och lärt mig livets mening och med den hjälpen kommer jag komma långt i livet. Min uppväxt kommer göra så att jag kommer hitta jobb, samt att jag kommer vara försiktig med mina pengar och så. Ett problem är att jag har ett drogberoende men med pengarna jag tjänar just nu går jag på rehab väldigt ofta. Jag gillar nuförtiden att bomma en fuling och köra snabba bilar. Bilar gör också så att jag kommer ifrån drogerna mer. Jag har också två vänner i staden som gör allt för att hjälpa mig ifrån mina beroenden. Mina polare har samma intressen som mig också så vi brukar köra runt i våra bilar och softa med varandra mycket. I framtiden ser jag nog mig själv som en mekaniker hos merkonomens eller Falcks. Det är en dröm jag önskar går i uppfyllelse någon dag. Jag ser upp till dom som jobbar där för dom gör ett så bra syfte till staden, hjälper folk med deras bilar etc. Jag har ett ganska lugnt temperament men det är nog bara för att jag är så dum. Alla droger och misären jag växte upp med har fått mig att tappa alla mina hjärnceller nästan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag gillar hela unives grej ni har gjort med servern. Allt med medborgarskap gör så att fler folk kan komma och rpa men samtidigt inte komma och förstöra på servern ifall man inte är medlem liksom. Jag kommer komma till unive med en inställning att göra rpn så verklig och bra som möjligt. Jag har ett mål med vad jag ska göra här, det är att hitta ett bra mekaniker jobb så att jag kan köpa fina bilar och ett hus någon dag. Jag vill inte komma och bli medlem i denna servern för att förstöra utan för att få mer polare att joina samt att ha jävligt kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unives aura är väldigt bra, sköna personer i servern, bra affärer med bra arbetare samt så märker man att det är en seriös rp som folk inte springer runt och leker allanballan på.

Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som berättade om servern för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rpn är att kunna leva sig in i rollen som min karaktär och bidra med mycket positiv energi i servern. KOmmer ha diskussioner med folk utan att prata utan karaktär osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli mekaniker, och att ha kul med mina vänner. Vill kunna få rpn att bli så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka