Nekad skurt22 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

batrik

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noel eklund

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2005

Vad heter du på discord? batrik#8031

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 16.00 till 23.30
helger 12.00 till 3.30 eller senare

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men tror 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? försöka hålla rp nivån hög genom att sparka ut folk som inte följer regler då jag har tröttnat på folk som lallar och inte vet hur man rpar då de kan leda till att folk som är nya på servern får ett dåligt intryck och inte vill fortsheta att spela eller att folk töttnar på alla som har låg rp nivå och kanske slutar spel på unve. samanfattat vill jag hjälpa till att hålla rp nivån hög så alla tycker de e kul att spela .är inte så bra på att stava

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag tycker att de e den roligaste servern och lakt ner myket tid på den men de e många som kan förbetra sin rp.och jag vill hjelpa till me det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? tex säja till folk i ooc om de gör nått dom inte få om de inte är nåt för grovt då de e bättre att förklara va dom har gort för fel en att bara sparka ut dom så dom kan lära sig av sina mistag så dom vet va dom ska tänka på eller göra nästa gång

Varför ska just du bli servervakt? för jag är väldigt aktiv tex idag har jag varit ine i 19 timar så om jag skulle va servervakt skulle jag hålla koll att rp nivån är hög många timar on dygnet då jag vi bidra med att hjälpa till på servern så att alla ska tycka de e kull att spela på unve

Varför vill du bli servervakt? förkra de l andra frågan men vill att alla ska tycka att de e lika kul att spela på unive som jag tycker och se till att ska ha så hög rp nivå man kan då de blir mycket roligare då

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har en del då jag har många kompisar som är server vakt och en som är mod då jag har frågat en del vad man skriver.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja en gång va furshta gången jag va ine på unive då min kompis kulle köpa en kniv men han va inte krim inte jag häler så jag földe me då han sa att man får ha kniv men inte använda den så då blev jag banad för krim utan krm män äfter de så läste jag egenom reglerna noga och skafa medlämsansökan och en gång va de povergaming körde cross på crossbanan håpa för långt på ett hop men rpade inte inte tilräklit på skadorna .

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka