Nekad skurkenomg | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skurkenomg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199252136879/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? skurken♡#1196

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter bosse svensson och han är 200cm lång och har svart hår han är ganska så smal Han är 22 år gammal och han är ganska stark och gillar att ragga på brudar. Bosse kommer från en litet by vid namn Karlskoga,under hans uppväxt har det varit mycket bråk pga allvarliga alkohol bekymmer mellan föräldrarna. Bosse hade en storebror som tyvärr dog i en skottlossning på hans 19 årsdag, Hans bror hade det inte lätt alls, han var den som fick ta mest skit under barndomen, med mycket av slag, straff och utskällningar, han hade det helt enkelt inte lätt alls. jag är riktig ledsen nu i efterhand att jag inte gjorde något åt när mina föräldrar misshandlade min bror, jag bara stod där och blunda. Bosse's största dröm var att jobba på mekonomen vilket han har jobbat mycket i skolan för samt gått motor utbildning Sedan nu är han 22 år gammal och har en stabil ekonomi med sin fru Maria då och 4 barn. Maria lämar barnen vid dagis 8:30 på morgonen och sedan åker till sitt jobb och Bosse vaknar runt 10:30 och är ute mycket med sina vänner och mekar bilar sedan en dag hade dom lite tråkigt och dom valde att bygga en egen motorcykel som skulle gå riktigt snabbt. Så dom började och bygga på den sedan så kom det till natten och den va färdig sedan åkte Bosse ut och testade den sen så kom en polis och åkte bakom Bosse sedan så vart Bosse stannad och åkte in i fängelset för fortkörning,knarktransporter,grovt rån,vapentransporter. När han kom ut hade han ingen kvar så han började skaffa vänner i staden Unive och nu har han fått vänner och vill verkligen bli medborgare där och bli en del och hjälpa till med staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en erfaren RP,are som kan RP,a bra! Jag gör allt för att ha kul i alla scenarion och för att alla ska ha kul rpar jag för att få kul scenarion som ni staffs kan kolla på och njuta av att kolla på utan att det ska bli massa support ärenden för att någon eller några har gjort fel. Samt har kört på Unive ganska länge nu och lixom varför inte bli medlem!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle bidra med hög seriös rp med och kunna göra grovt roliga scenarion. Samt kan jag bidra med bra grejer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte måste rollspela för att vinna utan att jag kan förlora ett scenario för att det ska va kul för alla. Och alla kan ha det roligt och spela med :D

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle testa denna server!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Nekad, spelar på annan server + lämnar mitt i intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka