Nekad Skurken | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skurken

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? SK1#5555

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år om inte mer

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo genom att jag kommer vara jätte aktiv och kommer vara på plats hela tiden och se till att allt är i ordning och att det inte är rörigt osv. Jag kommer att anställa folk som jag känner är gjord för det jobbet och har erfarenheter. Kommer även se till att de jag anställer är aktiva så att Mekonmen alltid är tillgänglig. Jag kommer se till att Mekonomen alltid är öppet och att det finns tillräckligt med anställda för att det ska rulla på bra. Jag kommer att göra olika utbildningar med de anställda så att de är utbildade och vet hur jobbet fungerar. Detta gör att RP nivån stiger och blir bättre än vad den är just nu. Just nu så finns det ingen RP nivå alls. De anställda bara går till motorn och börjar laga och det är ingen RP nivå alls. Jag kommer att utveckla RP nivån något extremt genom dessa utbildningar jag kommer att göra med dessa anställda. Just nu när man tar en intervju så säger de bara yes gå byt om och börja jobba, de säger inte hur man ska göra eller hur du ska till väga. Det finns ingen RP alls just nu och detta är ett stort problem. Jag kommer se till att Mekonomen blir mer realistisk när de arbetar och inte bara lallar. Jag kommer se till att Mekonomen inte är lalligt så som det är just nu då alla som är anställda utnyttjar jobbet. I Mekonomen just nu så är det 20 anställda men de är max 2 som jobbar vid Mekonomen medans de andra bara använder jobbet för sin egna skull och lagar sina bilar. Om jag blir Chef så kommer detta aldrig att ske då jag kommer sten hårt hålla koll på mina anställda kommer att se till att det finns bra och aktiva personal ansvariga som kan hålla koll på alla anställda osv. Jag kommer att höja RP nivån på Mekonomen till en helt annan nivå, det kommer vara mycket seriösare och aktivare. Jag kommer även se till att de anställda är aktiva via mobilen så att folks bilar som går sönder mitt i vägen ska kunna bli lagade. För just nu så svarar ingen mekonom anställd i mobilen och detta blir folk förbannad på då folk inte kan ta sig någonstans när deras bil är trasig. Om jag blir Chef så kommer jag se till att de anställda är aktiva via mobilen också o att de åker ut på larm när de får det osv. Jag kommer nog att dela upp deras uppgifter att jag skickar ut 2-3 personer som åker ut och lagar folk bilar till exempel om de inte har larm så kan de åka runt till piren osv och kolla ifall folk behöver hjälp med lagning osv. Sedan så ska de finnas anställda som är vid Mekonomen och är där och lagar bilar. Detta gör att Mekonomen rullar och att alla får den hjälp de behöver. Detta är mina planer och kommer säkert fler planer med tiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom Mekonomen då jag har jobbat som det innan och vet hur allt går till osv då jag jobbade på Mekonomen ett bra tag och tillslut blev chef engång i tiden. Efter det så valde jag att gå över till Falck och blev tillslut Chef där också då det ej fanns någon chef. Så har vart chef på en del företag och vet hur det går till och vet hur jag ska hantera jobb osv. Jag har väldigt mycket erfarenheter inom chef positionen. Jag vet hur man gör att ett företag rullar bra och hur det ska styras. När jag var chef på Mekonomen innan så var det de aktivaste företagen som fanns. Jag vet hur man ska styra ett företag så som Mekonomen då jag varit Chef ett antal gånger inom samma bransch. De erfarenheterna jag har är något helt annat än vad andra folk har folk har blivit imponerad på hur snyggt och bra jag styr företagen då det rullar på bra. När jag väl är Chef vid något företag så är det då det går som bäst och detta kan många intyga. Vad jag ser just nu hos Mekonomen så verkar det inte som att det finns så mycket erfarenheter kring de anställda och Chefen då det inte rullar så som det ska. Mekonomen just nu går rent ut åt helvete ingen jobbar, ingen svarar på mobilen, ingen är aktiv och detta är ett stort problem som Mekonomen har.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag så länge jag kan. Jag är aktiv varje dag minst 7 timmar per dag om inte mer. Jag kommer att hålla koll på alla anställda hela tiden och e till att de gör sitt jobb. För just nu så verkar ingen personal ansvarig uppåt vara aktiv så de anställda gör va de vill rent ut sagt. Om jag blir Chef så kommer jag att vara vid Mekonomen och se till att de anställda gör sitt jobb.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja deklart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka