Nekad skunken24 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skunken24

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198876393026

Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad är ditt discord namn? skunken#2030

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter skunken då jag har en tendens att lukta lite svett efter mitt hårda arbete som bil mekaniker. Folk brukar kalla mig för stöddig men när man väll börjar lära känna mig så inser man att det bara är en yta som jag har som man enkelt kan skrapa bort om man bara är lite trevlig. Hemma där jag kommer ifrån var jag bonde och farsan älskar bilar vilken gjorde att jag tog över hans intresse när han dog tidigt under min uppväxt. Mitt favoritmärke på bilar är självklart Volvo eftersom jag kommer från landet :). Jag kommer att se fram emot att få hjälpa folk med deras bilar samt hoppas på att få så nöjda kunder som möjligt. Jag är 22 år snart 23. Och jag har aldrig suttit inne för någonting i mitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer att bidra med seriös rp samt ett gott humör vilket jag tycker är viktigt inom rp. Jag kommer även vara till hjälp för folk som har problem med sina bilar eftersom att mitt mål är att ha ett yrke som har med bilar att göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kört på servern ett tag utan att vara medborgare och kände att det var dags att bli en medborgare eftersom det är ett väldigt gött comunity och skönt folk runt en nästan hela tiden. Och rp har blivit mitt main spel också liskom så då vill jag verkligen göra det till fullo också

Hur hittade du Unive? Några polare som är whitelistade på servern rekommenderade den starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att komma bort från verkligheten och att ha kul vilket lätt kommer göra att jag kommer ha seriös rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag har börjat spela en del på Swedish Knight som jag även nyligen har fått wl på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka