Accepterad skunk123 | Whitelist ansökning [Deeney] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skunk123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/skunk1234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Wiberg

Vad är ditt discord namn? grädde fredde#3850

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lars runle och han är i 20 års åldern. Lars är en väldigt atletisk av sig och har en välbyggd kropp. Han brukar klä sig väldigt tufft då han har håliga jeans en puffig dunjacka och adidas skor. Han är en vit man med kort hår på sidorna och längre på överdelen av huvudet och han har gröna ögon. Lars har en bryning på arabiska då han har migrerat från Iraq, men han är ändå väldigt kaxig av sig så han vill visa att han vill ha respekt av sin omgivning. Han kan väldigt mycket om knark då han har varit en gammal Knarkare och tagit det mesta som t.ex
weed, kokain och Amfetamin. Som jag skrev tidigare har Lars migrerat från Iraq då hans föräldrar inte hade råd att ta hand om honom i Iraq så de tog och pack deras väskor och tog banan båten till multistaden. I multistaden hittar hans föräldrar ett jobb på postnord. Dem lever på existent minium tills lars hitta knark som han börjar sälja och tjänar bra med pengar men tillslut åker han fast och åker in i fängelse. När Lars väl kommit ut så väljer han att plugga till läkare då han tycker att det är intressant med medicin och droger. Hans framtids planer är att han vill bli ambulans personal. Lars vill också leta efter en kvinna i hans liv som han kan få barn och spendera hans liv med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på mulristaden i ungefär 3 veckor och kan börja tycka att jobba hos postnord kan bli både tråkigt och dåligt betalat. Jag tycker det är kul att se vad som finns där ute både i spel och i verkligheten. Så att testa på ett nytt jobb på multistaden hade varit kul. Om jag får whitelist kan jag ju som dagt få ett bättre jobb och det skulle utveckla min rp förmåga till det bättre för både staden och mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här är mest aktiva rp serven i sverige och den roligaste så att ha whitelist hade varit ännu roligare på Sverigest roligaste fivem server.

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta staden den via youtube och tyckte det såg väldigt roligt ut så jag starta datorn och gick in på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha roligt men framförallt att göra andra människors dag om de kanske haft en dålig för jag får ofta höra att jag är rolig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka