Nekad skunk123 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skunk123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isac wiberg

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2007

Vad heter du på discord? wiberg#3850

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00-19:90

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag hade tagit det väldigt seriöst och spelat som vanligt men hade tänkt mer på hur folk rpade och gett de ban ifall de skulle bryta mot en regel

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser en massa fail rp och massa annat som inte borde höra till unive så jag vill hjälpa unvve att bli en bättr rp server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna få fler bannade eftersom jag kan reglerna väldigt bra

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker ni borde göra just mig till servervakt eftersom jag vill hjälpa serven från en massa lallare

Varför vill du bli servervakt? Jag vill göra unive till en tryggare plats där man kan sjunka in i sin karaktär och inte behöva bry sig om en maassa lallare som förstör upplevelsen inom rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har bra kunskapåer då jag var mod på en annan server innan jag börja på unive

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannade tidigare och det var för jag skrev olämpliga saker och fear rp men jag har nlivit mycket mer seriös och har en bra rp enligt många.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka